  • 21. Data: 2005-01-04 17:17:41
    Temat: Re: Paragon od zaliczki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Jan 2005, Paszczak wrote:
    [...]
    >+ Nie rozumiem wciąż dlaczego za każdym razem wycinasz drugą linijkę:
    [...]
    >+ (pocztą lub przesyłkami kurierskimi) oraz świadczenie usług"

    Hm... to ja może już nie będę protestował :] !

    >+ 'Oraz świadczenie usług' - czyli to zwolnienie się do tego stosuje, czy nie?

    Wygląda że masz rację.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 22. Data: 2005-01-04 18:43:12
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    > Wygląda że masz rację.

    Ratunku :) Przecież ja się pytałem, jak to zrobić, a nie czy mam rację :)

    Świadczę usługę, klient ma płacić przelewem, wystawiam fakturę, nie
    fiskalizuję, klient zmienia zdanie i przychodzi z gotówką. Mam powiedzieć
    'idź pan na pocztę'? :)

    P.

  • 23. Data: 2005-01-04 22:00:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Jan 2005, Paszczak wrote:
    [...]
    >+ Ratunku :) Przecież ja się pytałem, jak to zrobić, a nie czy mam rację :)

    ...no ale jak błędnie argumentowałem że się nie da to muszę się
    rakiem wycofać, nie ? ;)
    "Jest problem"... :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 24. Data: 2005-01-04 22:23:06
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    > ...no ale jak błędnie argumentowałem że się nie da to muszę się
    > rakiem wycofać, nie ? ;)
    > "Jest problem"... :]

    Aha, przyznajesz mi rację, że jest problem :) No fajnie :)

    A masz jakieś pomysły na problem?

    Jak przyjdzie gość z gotówką, to wystawić korektę niezafiskalizowanej
    faktury, wystawić ją ponownie i zafiskalizować zgarniając gotówkę?

    P.