  • 1. Data: 2002-03-28 22:30:41
    Temat: Paragon -pytanie ?
    Od: "marek" <c...@k...net.pl>

    Znajomy ma firmę i jest na książce przych i rozchodów. , ale zawsze wystawia
    FV. Czy może wystwiać paragony (on twierdzi że nie bo nie ma kasy
    fiskalnej).
    Moje pytanie - jeśli mam rację że może wystawiać paragony ręcznie - to jak
    musi je księgowac.
    Gdzie mógłbym odesłać go do jakiejs lektury, aby trochę sobie poczytał na
    ten temat ?
    Pozdrawiam Rybak :)

  • 2. Data: 2002-03-29 14:17:32
    Temat: Re: Paragon -pytanie ?
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "marek" <c...@k...net.pl> wrote in message
> [...]
    > musi je księgowac.
    > Gdzie mógłbym odesłać go do jakiejs lektury, aby trochę sobie poczytał na

    No PEWNIE ze nie moze dac paragonu z kasy,
    ktorej nie ma.

    Ale nie musi dokumentowac calego obrotu fakturami...

    moze wpisac do ksiazki wieczorem "sprzedaz bezrachunkowa"

    a i DW (dowod wydania) moze napisac klientowi..

    No ale jesli woli wystawic FV to co mu szkodzi,
    ma latwiej liczyc.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-04-02 09:47:36
    Od: "justyna" <s...@w...pl>

    ale jeżeli przekroczy obrót...to i tak ta kasa fiskalno go nie minie
    justyna