  • 1. Data: 2002-04-18 07:51:03
    Temat: Parawa autorskie VAT
    Od: "Ed" <e...@h...pl>

    Po 26.03 liczy sie vat od sprzedazy praw autorskich do programow
    wkomputerowych.
    Ale jednoczesnie miejscem wykonania takiej uslugi jest siedziba odbiorcy.
    Chodzi mi o sprzedaz do firmy mieszczacej sie zagranica.
    Czy dobrze rozumiem ze przy takiej sprzedazy przyjmuje VAT 0%, czy jest
    jeszcze jakis "kruczek" ?
    Z gory dziekuje,
    Ed.

  • 2. Data: 2002-04-18 09:24:57
    Temat: Re: Parawa autorskie VAT
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > Czy dobrze rozumiem ze przy takiej sprzedazy przyjmuje VAT 0%, czy jest
    > jeszcze jakis "kruczek" ?

    dobrze rozumiesz, jest to eksport uslug,
    (o ile ta firma nie jest zarejestrowana jako platnik vat w polsce)

  • 3. Data: 2002-04-18 13:43:22
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    trzeba miec umowe na pismie (o przeniesienie praw lub udzielenie
    licencji)!

  • 4. Data: 2002-04-18 16:43:12
    Od: "Ed" <e...@h...pl>

    bromden <b...@p...gazeta.pl> wrote in message
    > trzeba miec umowe na pismie (o przeniesienie praw lub udzielenie
    > licencji)!

    Jasne, dzieki. !
    To moze jeszcze jedno, czy taka umowe rozlicza sie w calosci juz bez
    wystawiania faktury (gdzies cos yakiego przeczytalem). A co jezeli w umowie
    jest przewidzianych kilka platnosci ? Wypadoaloby wystawiac fakture na kazda
    osobno...
    Ed
    ps.Sorry, przez pomylke wyslalem tez chyba na priva.

  • 5. Data: 2002-04-18 17:49:48
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    przeniesienie prawa autorskiego jest swiadczeniem uslugi,
    umowa jest poswiadczeniem wykonania uslugi (forma pisemna jest
    wymagana przez ustawe o prawie autorskim),
    a jak chcesz dostac kase za usluge, to musisz wystawic fakture,
    (mozesz umiescic na fakturze kilka pozycji albo wystawic kilka
    faktur, to juz rzecz gustu)