    From: "Pawel Wimmer" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: PayPal a Urząd Skarbowy - po rozmowie z US
    Date: Fri, 4 May 2007 13:52:03 +0200

    Mam ciąg dalszy poruszonego 2 maja tematu (PayPal a Urząd Skarbowy).
    Porozmawiałem sobie z miłą panią z US na Woli w Warszawie, przedstawiłem
    schemat działania (jako osoba prywatna) i dowiedziałem się, że mogę
    uzyskiwać dochody na konto w PayPal, a po przelaniu ich na konto bankowe w
    Polsce muszę się rozliczyć z nich w podatku rocznym PIT.
    Zaznaczam przy tym, że owa miła pani o PayPalu nigdy nie słyszała (o!!!)
    Czy jest to na pewno prawda, czy po prostu się nie dogadaliśmy, nie mam
    pewności. Niemniej taką wersję usłyszałem.
    Zapytałem jeszcze, czy mam się legitymować wyciągami z owych przelewów
    PayPal -> Bank. Nie muszę, gdyż oni sami mogą wystąpić o wgląd na moje
    konto.
    Tyle świeżego urobku. Jaka jest prawda, jeszcze nie mam pewności.
    PW