  • 11. Data: 2009-07-16 21:09:39
    Temat: Re: Paypal a różnice kursowe
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomek wrote:

    > Też tak robię w przypadku przelewów walutowych, w przypadku
    > PayPala zgubiłem się w którym momencie jest dokonywane przewalutowanie.

    Wtedy kiedy sam przerzucisz z konta walutowego na złotówkowe.
    W innych przypadkach pokazuje ci ile jest warte twoje konto walutowe w
    egzotycznej walucie PLN.

  • 12. Data: 2009-07-20 18:42:20
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Jeszcze jeden wątek odnośnie PayPala i różnych takich
    serwisów.

    Czy ich prowizje to jest import usług,
    który powinien znaleźć się na fakturze wewnętrznej,
    do tego ze stawką zw. jeśli to np. prowizja za wpłatę/wypłatę
    (bo usługa finansowa)?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek