  • 1. Data: 2011-01-26 21:05:34
    Temat: Paypal - przelanie z konta paypal na bankowe
    Od: "Michal" <m...@p...onet.pl>

    Witam szanowne grono :-)

    Planuję sprzedawać coś przez internet, konkretnie za pośrednictwem serwisu
    wspomagającego płatności online - Paypal.

    Oczywiście owe coś, co zamierzam sprzedawać będzie mógł kupić każdy kto ma
    dostęp do internetu: mieszkaniec Polski, kraju UE, Nepalu, a nawet i ciepłych
    krajów (!)
    :-)

    W związku z tym pytam osoby mające już doświadczenie we współpracy ze tymże
    serwisem:

    Z biegiem czasu na moim paypalowym koncie firmowym (PLN) będą rosnąć środki ze
    sprzedaży. Co jakiś czas bedę opróżniał owe konto paypalowe poprzez przelew na
    moje konto firmowe w konkretnym już banku X (np Peako, czy MBank) - też w PLN.

    I teraz pytanie:

    Czy przelewane środki (na moje cykliczne żądania) będą transakcjami
    "międzynarodowymi" (bo Paypal to pewnie firma z USA) czy też firma PayPal,
    oficjalnie w pełni wspierająca nasz kraj wykona przelew skądś w kraju, i tym
    samym przelew będzie zwykłym przelewem "krajowym" ?

    Pytam dlatego bo jeśli to będą przelewy międzynarodowe, to chciałbym wybrać taki
    bank gdzie usługa odbioru przelewu z zagranicy będzie obarczona najmniejszym
    kosztem.

    Dzięki za pomoc, pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2011-01-26 21:13:04
    Temat: Re: Paypal - przelanie z konta paypal na bankowe
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Michal" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wybrać taki
    > bank gdzie usługa odbioru przelewu z zagranicy będzie obarczona

    Co to ma wspolnego z podatkami?
    NTG -> pl.biznes.banki

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2011-01-27 08:16:43
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Michal pisze:
> [...]
    > oficjalnie w pełni wspierająca nasz kraj wykona przelew skądś w kraju, i tym
    > samym przelew będzie zwykłym przelewem "krajowym" ?

    Dostaniesz zwykły krajowy przelew, konkretnie stąd, chyba że w
    międzyczasie coś zmienią:
    http://tfi.pl/banki/danske-bank-as-sa/
    A tak w ogóle, to pp na terenie UE ma status banku, więc konto pp=konto
    w banku zagranicznym, ze wszystkimi konsekwencjami dotyczącymi
    zgłaszania itd :)

    Andrzej
    www.radom.ws

  • 4. Data: 2011-01-27 10:35:02
    Od: A B R <...@g...com>

    ajt napisał(a):

> [...]
    > A tak w ogóle, to pp na terenie UE ma status banku, więc konto pp=konto
    > w banku zagranicznym, ze wszystkimi konsekwencjami dotyczącymi

    Tak z ciekawości - jakie to konsekwencje?

  • 5. Data: 2011-01-27 15:29:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/27/2011 4:35 AM, A B R wrote:

    > Tak z ciekawości - jakie to konsekwencje?

    było sporo razy,
    poszukaj postów gotfryda na ten temat,
    brawo bankowe jest jakie jest ale obowiązuje.