  • 1. Data: 2011-01-25 12:47:35
    Temat: Program do redagowania i drukowania rachunków uproszczonych
    Od: "sz." <c...@p...onet.pl>

    Witam!

    Zapewne było wielokrotnie.
    Prowadzę DG, jestem zwolniony z VAT. Czasem muszę wystawiać rachunki, te w
    formie uproszczonej (bez VAT). Szukam jakiegoś programu do wystawiania
    tychże. Jest tego cała masa, część już sobie wygooglałem i sprawdziłem, ale
    może ktos z Was korzystał/widział fajny, estetyczny, eleganki program do
    tego celu - mile widziane byłyby sugestie i Wasze wrażenia z ich
    użytkowania.

    Szukam czegoś co:
    - współpracowałoby z Win7 x64 w sposób bezproblemowy;
    - czytelny i elegancki interfejs obslugi;
    - czytelne i elegankie wydruki;
    - mile widziany export do PDF (niekoniecznie, może współpracować z drukarką
    wirtualną PDF/XPS);
    - może być płatny/może być freeware - nie ma dla mnie to większego
    znaczenia;
    - w przypadku płatnych: darmowe dalsze aktualizacje, licencja na zawsze
    (zeby nie trzeba było odnawiać co rok).

    pzdr, sz.

  • 2. Data: 2011-01-25 15:38:30
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    Użytkownik "sz." <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > znaczenia;
    > - w przypadku płatnych: darmowe dalsze aktualizacje, licencja na zawsze

    Witam

    z tego co szukasz wszystko ma program Smart. Do ściągnięcia ze strony:
    http://www.smart-system.pl

    Z demówki możesz powywalać wszystkie definicje dokumentów sprzedaży poza
    rachunkiem.
    Darmowe aktualizacje robisz bezpośrednio z programu.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2011-01-25 17:16:08
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2011-01-25 13:47, sz. pisze:
> [...]
    > znaczenia;
    > - w przypadku płatnych: darmowe dalsze aktualizacje, licencja na zawsze

    nie ma rachunkow uproszczonych, sciagnij sobie dumpingowca , jak nie
    duzo wystawiasz to demo Ci wystarczy tylko musisz sobie obcinac koncowke
    rachunku z napisem wersja niekomercyjna
    (sklep.dumpingowiec.pl tu masz link)

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-01-25 19:23:46
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.01.2011 18:16, Kotlet pisze:
    > nie ma rachunkow uproszczonych,

    Są. Niewatowcy wystawiają rachunki uproszczone w porównaniu z rachunkami
    wystawianymi przez watowców.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

  • 5. Data: 2011-01-25 23:11:49
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 25.01.2011 20:23, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Są. Niewatowcy wystawiają rachunki uproszczone w porównaniu z rachunkami
    > wystawianymi przez watowców.

    Powiedz to komuś bez rąk (hint: podpis, co prawda za chwilę MF ma go
    znieść, ale póki co...) ;)

    --
    Tomek