  • 1. Data: 2011-01-26 16:03:27
    Temat: DG i zasiłek - jak się rozliczyć?
    Od: An Drz Ej <b...@g...com>

    Witam
    Prowadziłem DG przez pięć miesięcy 2010 roku. Poźniej zlikwidowałem
    całkowicie to znaczy w urzędzie gminy, skarbowym i zusie. W
    statystycznym wykreślili sami po otrzymaniu informacji z gminy.
    Następnie przez sześć miesięcy (do grudnia) pobierałem zasiłek z urzędu
    pracy.
    Prowadząc działalność składałem w poprzednich latach PIT16A do końca
    stycznia.
    Jak należy się teraz rozliczyć rozliczyć?
    Z UP jeszcze nie dostałem żadnego PITu.