  • 1. Data: 2008-12-18 18:13:05
    Temat: kupno pojazdu
    Od: "Bynio" <b...@i...pl>

    Rozpoczołem działalność gospodarczą i chciałbym kupić samochód dostawczy
    .Czy mogę taki samochód kupic od osoby prywatnej i jeżeli tak to jak to
    wciągnąć do firmy.

  • 2. Data: 2008-12-18 18:22:16
    Temat: Re: kupno pojazdu
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 18-12-2008 o 19:13:05 Bynio <b...@i...pl> napisał(a):

    > Rozpoczołem działalność gospodarczą i chciałbym kupić samochód dostawczy
    > .Czy mogę taki samochód kupic od osoby prywatnej i jeżeli tak to jak to
    > wciągnąć do firmy.

    Możesz, możesz też od osoby prawnej. A wciągnąć do firmy hmm.
    jak niesprawny to na linach najlepiej ;-)

    A poważnie - spisujecie normalną umowę sprzedaży, pokwitowanie zapłaty,
    i to jest podstawa do wpisania do EŚT (bo pewnie >3500, a jeśli nie
    to i tak lepiej do EŚT).

    Pozdrawiam,
    Tomek