  • 21. Data: 2008-12-23 01:01:01
    Temat: Re: Pieczatka, kolor
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    > I w jaki sposób z tego wywiodłeś, że w zupełnie innym przypadku,
    > ktoś kto pieczątkę ma razie zmiany pieczątki musi "ponownie składać
    > dokumenty"?
    > Bo z Twojego opisu wynika teza (jak najbardziej prawdziwa), że
    > można nie mieć pieczątki. Ano można (nie mieć).
    > Co to ma wspólnego z wnioskiem, że w razie jak ktoś pieczątkę
    > MA to w razie zmiany (pieczątki) musi cokolwiek robić?
    Tak mi wytłumaczyli. Jak się wpisze pesel to jest bez problemu. Jak się
    wpisze numer dowodu, a była niedawno wymiana. Wtedy po wymianie trzeba
    złożyć już nie zgłoszeniowy tylko aktualizacyjny dokument. Podobnie z
    pieczątką, jest pieczątka, jest problem, nie ma pieczątki, nie ma problemu.
    Chyba że coś uprościli.

  • 22. Data: 2008-12-23 07:41:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 Dec 2008, wt wrote:

    > Tak mi wytłumaczyli. Jak się wpisze pesel to jest bez problemu. Jak się
    > wpisze numer dowodu, a była niedawno wymiana. Wtedy po wymianie trzeba
    > złożyć już nie zgłoszeniowy tylko aktualizacyjny dokument.

    Ano, zgadza się. Powód jest prosty - jest numer, zmienia się jego
    wartość, trzeba zmienić wpis w systemie.
    Jaka "wartość" zmienia się przy zmianie pieczątki?

    > Podobnie z pieczątką, jest pieczątka, jest problem

    Jaki? ;)
    (zauważ: piszesz o tym że *jest* pieczątka, a nie o tym że się *zmienia*)

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2009-01-07 11:33:43
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 19 Dec 2008 15:54:12 +0100, Tomek napisał(a):

    > art. 47a usus
    > 5. Zakład nie przyjmuje dokumentów, o których mowa w ust. 1 i 2, które nie
    > mogą być przetworzone przy użyciu technologii automatycznego odczytu
    > stosowanej przez Zakład, co traktuje się jak nieprzekazanie dokumentów.

    A konsekwencje wynikające z tego wypłyną po .......
    Jak mam odpowiadać za coś o czym nie mam pojęcia?
    Może moje DRA po złożeniu na "podawce" i potwierdzeniu kopii przez
    registraturę ktoś z ZUSu zalał kawą, winem, spalił, zdeptał?
    Czy zakład ma obowiązek informowania o nie możności "skanowania dokumentu"?

  • 24. Data: 2009-01-07 11:35:49
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 07-01-2009 o 12:33:43 Herald <h...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    > registraturę ktoś z ZUSu zalał kawą, winem, spalił, zdeptał?
    > Czy zakład ma obowiązek informowania o nie możności "skanowania dokumentu"?

    No ale to nie do mnie, ja tylko przepis zacytowałem :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 25. Data: 2009-01-07 11:36:25
    Od: Tomek <t...@o...pl>

> [...]
    > registraturę ktoś z ZUSu zalał kawą, winem, spalił, zdeptał?
    > Czy zakład ma obowiązek informowania o nie możności "skanowania dokumentu"?

    Z tym że jeśli przybiją pieczątkę to chyba znaczy że już przyjęli

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 26. Data: 2009-01-07 11:40:17
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 19 Dec 2008 22:44:40 +0100, Tristan napisał(a):

    > Ja mam np. kontrahentkę, która wymaga listy obecności, w dodatku spisywanej
    > ręcznie. Nie, żeby mi nie ufała... Listę spisujemy i tak po fakcie.

    Czy mógłbyś przybliżyć temat...."lista obecności" <-> "kontrahentka" .. nie
    bardzo kumam :)
    Z panujących "obyczajów" lista obecności dotyczy pracowników .... no mówię
    na gruncie prawa ... :)
    Chyba że masz na myśli:
    - "przybyłem na wezwanie, naprawiłem/wymieniłem - odjechałem" ;)

  • 27. Data: 2009-01-07 13:40:09
    Od: Basia <B...@g...com>

    On 19 Gru 2008, 21:59, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > On 2008-12-19, J.S <r...@g...pl> wrote:

    > Np. jak biorę rachunek, który druga strona wypisuje ręcznie, to
    > pieczątka jest jak znalazł.

    Spytaj się jak takie wbicie swojej pieczątki na fakturze od
    kontrahenta traktuje US.
    Po którejś kontroli wytłumaczono mi że tego typu praktyki niestety są
    zabronione gdyż :przystawienie" swojej piczątki na miejscu odbiorcy to
    jest traktowane jak użyczenie jej a to podbno podpada pod paragraf.
    Nawiasem mowiac jak chca to sie moga czepic mi na szczescie tylko
    powiedzili ze mogli by.

    Basia

  • 28. Data: 2009-01-07 13:53:56
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 07-01-2009 o 14:40:09 Basia <B...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > zabronione gdyż :przystawienie" swojej piczątki na miejscu odbiorcy to
    > jest traktowane jak użyczenie jej a to podbno podpada pod paragraf.

    Tzn? Użyczenie czego - pieczątki czy faktury?
    Oraz czemu paragraf (i który? przerabianie dokumentów?)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 29. Data: 2009-01-07 13:56:32
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 07-01-2009 o 14:53:56 Tomek <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]

    Swoją droga ciężko mi uwierzyć że urzędnik który wykrył rzekome przestępstwo
    nie zgłosił tego - samemu podpadając tym samym pod paragraf..
    Wychomi mi na to że chcieli pomędrkować i Cię postraszyć trochę.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 30. Data: 2009-01-07 14:30:43
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 07 styczeń 2009 14:40
    (autor Basia
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak:
    <9...@p...goo
    glegroups.com>):

    > Po którejś kontroli wytłumaczono mi że tego typu praktyki niestety są
    > zabronione gdyż :przystawienie" swojej piczątki na miejscu odbiorcy to
    > jest traktowane jak użyczenie jej a to podbno podpada pod paragraf.

    Znaczy co, nie wolno pożyczać urządzenia drukującego? A długopis? też
    sprawdzają czyj był długopis, którym wpisano dane?

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.