  • 21. Data: 2005-05-25 20:07:18
    Temat: Re: Pilne-numeracja KPiR
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    > Jednego tu nie rozumiem,
    > jeśli wszyscy są zgodni, ze numeracja musi być ciągła od początku roku,
    > to w takim razie po po MKR, Rachmistrz Insertu i inne programy typu KPiR
    > zgodnie dają możliwość oddzielnej numeracji dla każdego miesiąca?
    > Czyżby wszyscy autorzy tych programów zmówili się,
    > by wpuszczać ich użytkowników w maliny?

    Wydaje mi się, że po prostu nie ma żadnej jednolitej przesłanki, aby przyjąć
    jedyny prawidłowy sposób numerowania, a urzędnicy opierają sie jedynie na
    swoim widzimisie.

    Jarek

  • 22. Data: 2005-05-25 22:19:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 May 2005, Jarek wrote:

    >+ jedyny prawidłowy sposób numerowania, a urzędnicy opierają sie jedynie na
    >+ swoim widzimisie.

    ...przezornie zapodaję iż urzędnikiem nie jestem :)
    A owo "widzimisię" w moim przypadku sprowadza się do literalnego
    zapisu: numeracja księgi... ("całej księgi jako jednej całości",
    co mam na myśli :))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 23. Data: 2005-05-27 10:03:49
    Od: Maciek Bartnik <m...@b...polbox.com>

    Dnia 2005-05-21 16:51, Użytkownik Andrzej napisał:
    > Poza tym większość programów komputerowych np."Mała Ksiegowość
    > Rzeczpospolitej" nie numeruje zdarzeń gospodarczych od poczatku roku
    > narastająco tylko w skali danego miesiącsa.
    ??
    Mam Małą Księgowość i numeruje mi kolejno w skali roku. Może warto
    popatrzeć w opcje programu?

    Maciek / Pisząc do mnie prywatnie usuń wstawkę antyspamową /