  • 1. Data: 2003-03-05 17:23:58
    Temat: Pit 36 czy 37
    Od: r...@p...onet.pl

    Mam problem z rozliczeniem rocznym tzn. nie jestem pewny jak zrobić żeby było
    dobrze a mianowicie sytuacja wygląda tak:
    Od stycznia do lutego - działalność gospodarcza,- ( zasady ogólne PKPiR pit 5 )
    od marca do pażdziernika pracowałem na umowę o pracę, i ponownie od lisopada do
    grudnia odwieszona ( po wcześniejszym zawieszeniu ) własna działalność. Jak to
    rozliczyć, czy pit 36, lub 36 i 37 razem. Dodam, że po przeprowadzeniu
    wstępnych obliczeń wyszło mi do zapłaty 400 zł ( jeśli składałbym pit 36 ),
    natomiast gdybym składał oba tzn. 36 i 37 wyszłoby dla mnie 150 zł zwrotu
    podatku. Jeśli ktoś mógłby doradzić jak postąpić w takim przypadku to będę
    bardzo wdzięczny, dodam, że w urzędzie skarbowym powiedziano mi, że rozliczam
    się wg. pitu 36.

  • 2. Data: 2003-03-05 19:21:33
    Temat: Re: Pit 36 czy 37
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podatku. Jeśli ktoś mógłby doradzić jak postąpić w takim przypadku to będę
    > bardzo wdzięczny, dodam, że w urzędzie skarbowym powiedziano mi, że
    -------------------------------------
    Jeśli uzyskałeś dochody z działalności to składasz PIT 36 a napewno nie
    składasz i 36 i 37.Kombinuje skąd masz takie różnice ale coś mam ciężką
    głowe do myślenia ale to pewnie przez Wisłe.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-03-08 18:12:15
    Temat: Odp: Pit 36 czy 37
    Od: "Daro" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...
> [...]
    > podatku. Jeśli ktoś mógłby doradzić jak postąpić w takim przypadku to będę
    > bardzo wdzięczny, dodam, że w urzędzie skarbowym powiedziano mi, że

    Nie możesz złożyć dwóch PIT 36 i 37. Musisz złożyć napewno PIT-36.

    Pozdrawiam

    Iwona