  • 1. Data: 2004-12-27 23:39:55
    Temat: Pit 5 czy Pit 5L
    Od: "Hash" <c...@n...pl>

    Prowadzę własną jednoosobową działalność transportową. Jaki formularz mam
    złożyć do skarbówki?

    pozdro

  • 2. Data: 2004-12-28 00:08:50
    Temat: Re: Pit 5 czy Pit 5L
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Dec 2004, Hash wrote:

    >+ Prowadzę własną jednoosobową działalność transportową. Jaki formularz mam
    >+ złożyć do skarbówki?

    Zlituj się.
    MY mamy wiedzieć czy wybrałeś sobie "19%L" (liniowo) ??
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2004-12-28 16:23:34
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

    > Prowadzę własną jednoosobową działalność transportową. Jaki formularz mam
    > złożyć do skarbówki?

    większość składa PIT 5 to może wypadałoby go złożyć do 20 ? zaraz ale mamy już
    28 grudnia i należałoby się zastanowić czy rozpocząłeś dopiero DG bo w
    przeciwnym razie jest troszkę po czasie na składanie deklaracji. Proponuję
    więc złożenie PIT-u 5 jeżeli prowadzisz DG na zasadach ogólnych i nie
    korzystasz z podatku liniowego tylko z przyjętych obecnie 3 progów podatkowych
    19, 30, 40 % i wpłacenie podwójnej zaliczki na podatek dochodowy - jeżeli
    takowy wyjdzie. Ponieważ nie składasz PIT-u 5 za grudzień to wszelkie koszty
    które poniosłeś w tym miesiącu odliczysz sobie w rozliczeniu rocznym -
    najcześciej jest to PIT 36.
    pzdr jas