  • 1. Data: 2003-04-26 14:12:05
    Temat: Pity 2002 w excelu
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witam !

    potrzebuję pilnie Pity 2002 zrobione w excelu.
    Może wiecie skąd ściągnąć albo może ktoś ma ?
    Z góry bardzo dziękuję
    (zaznaczam, że nie chodzi o żadne inne typu IPS)

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

  • 2. Data: 2003-04-26 15:51:58
    Temat: Re: Pity 2002 w excelu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 26 Apr 2003, Lipas wrote:

    >+ Witam !
    >+
    >+ potrzebuję pilnie Pity 2002 zrobione w excelu.
    >+ Może wiecie skąd ściągnąć albo może ktoś ma ?

    www.softlab.com.pl

    Uprzedzam że mają je w postaci...samorozpakowujących się makr !
    Są błędy, tak "wizualne" (np. numer 3 strony na PIT-36, opis
    pól "z tytułu prowadzenia DG") jak i drobne merytoryczne
    (np. odliczenia z PIT-D bierze z pól dotyczących deklaracji
    małżonków - jak ktoś rozlicza się sam to musi źle wypełnić
    PIT-D żeby PIT-36 wypełnił się dobrze !) - ale da się
    "obejść" (sam użyłem, drukując najpierw dobry PIT-D, później
    poprawiając "na źle" i drukując PIT-36 :)).

    Oczywiście ponieważ arkusze są "wirtualne" i chronione hasłem
    to poprawić się nie da :] Ale jak ci zależy... :)

    pozdrowienia, Gotfryd