  • 1. Data: 2003-04-26 09:39:29
    Temat: driku bilansu i rachunku zyski i strat
    Od: p...@f...pl (Małgorzata Przybysz)

    Mam pytanie: skąd mogę ściągnąć druki bilansu i rachunku zyski i strat
    Gosia

  • 2. Data: 2003-04-26 13:44:39
    Temat: Re: driku bilansu i rachunku zyski i strat
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Małgorzata Przybysz napisał:
    > Mam pytanie: skąd mogę ściągnąć druki bilansu i rachunku zyski i strat
    > Gosia

    Nie wiem skąd druki, ale ostatnio dostałam całkiem niezły wzorek z exelu.
    Myslę że ofiarodawczyni sie nie pogniewa jeżeli sie podzielę, daj znać
    na priva.

    maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-04-26 19:07:02
    Od: p...@f...pl (Małgorzata Przybysz)

    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    To: p...@n...pl

    > Nie wiem skąd druki, ale ostatnio dostałam całkiem niezły wzorek z exelu.
    > Myslę że ofiarodawczyni sie nie pogniewa jeżeli sie podzielę, daj znać
    > na priva.
    >
    > maddy

    bardzo cie prosze i z gory dziekuje