  • 11. Data: 2008-01-13 12:14:15
    Temat: Re: Płacznik 7.02.001
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 13 styczeń 2008 11:11
    (autor Adam Faszcza
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fmcn4t$f9d$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > A propos nowych wersji Płatnika mam osobiście jedno zastrzeżenie -
    > dlaczego ten program sam nie sprawdza w Internecie czy są dostępne
    > aktualizacje??
    >
    > Co nie włączę Winampa czy Opery to wyskakuje mi komunikat "nowa wersja,
    > czy chcesz zaktualizować?" - a Płatnik nie może :/

    Nie może... Wiesz jakie przekleństwo taka automatyczna aktualizacja? W
    firefuksie taka jest i psuje tylko firefuksa.

    W domowych warunkach może się to sprawdza, bo jelonki pracują i tak na
    koncie admina. Ale w warunkach produkcyjnych i tak user nie ma uprawnień do
    nadpisania programu, a więc program się nie zaktualizuje. Za to potrafi się
    zepsuć, jak to się dzieje z firefuksem.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 12. Data: 2008-01-13 20:25:33
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tristan w <news:fmcva7$p3r$1@news.onet.pl>:

> [...]

    > Nie może... Wiesz jakie przekleństwo taka automatyczna aktualizacja? W
    > firefuksie taka jest i psuje tylko firefuksa.

    Sprawdzenie, czy jest nowsza wersja psuje?

> [...]
    > nadpisania programu, a więc program się nie zaktualizuje. Za to potrafi się

    Ale pytanie było o sprawdzenie, a nie aktualizowanie.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 13. Data: 2008-01-13 20:56:46
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 13 styczeń 2008 21:25
    (autor 'Tom N'
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <0...@i...dyndns.org.invalid>):

    > Sprawdzenie, czy jest nowsza wersja psuje?

    No sprawdzenie akurat okazało się porażką zapychającą łącza w przypadku OOo.
    Również z powodu wadliwego napisania, to fakt.

    > Ale pytanie było o sprawdzenie, a nie aktualizowanie.

    Ależ samo sprawdzanie jest nikomu niepotrzebne. A do tego generuje masę
    problemów. Zresztą Adam pisał: "nowa wersja, czy chcesz zaktualizować?"
    więc sugerował jednak aktualizację.

    Tak czy siak, spotkałem się już z problemem sprawdzania w przypadku OOo oraz
    z problemem psucia się w przypadku FF i uważam, że to jest zbędny bajer
    nikomu niepotrzebny. A na pewno nie w przypadku płatnika.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 14. Data: 2008-01-14 08:28:38
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 23:32:45 +0100, Tristan napisał(a):

    > A masz włączoną opcję tego dwustronnego cośtama, co to używa podpisu
    > haraczowanego? Bo jak wysyłasz podpisem zusowskim, to jest tak samo.

    I tu ostrzeżenie: to "cóś" się przy niektórych samo włącza. I trzeba
    pamiętać żeby wyłączyć.