  • 1. Data: 2004-01-11 12:21:27
    Temat: Platnik 6.01 problem
    Od: "Marek" <a...@i...pl>

    Wlasnie zainstalowalem Platnika 6.01. Wpisuje hasło na administratora i
    pokazuje się błąd: "110-1-2004 is not a valid date." i nie mozna uruchomic
    programu.
    Czy ktos sie spotkal z tym problemem? Co zrobic?

    --
    Marek

    www.e-mazury.com.pl - Internetowy Przewodnik po Mazurach

  • 2. Data: 2004-01-11 14:27:24
    Temat: Re: Platnik 6.01 problem
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym Marek napisał(a):
> [...]
    > programu.
    > Czy ktos sie spotkal z tym problemem? Co zrobic?

    Ja się spotkałem bawiąc się treningowo.Co z tym zrobić? Poczekać do
    12.01.2004 -ma być poprawiona wersja.
    Jeśli jednak chcesz używać wersji 6 ,to trzeba "położyć" ją na wersji 5 i
    wtedy ten błąd nie wystąpi.
    Rozwiązania na czystą instalację "szóstki" nie znalazłem,choć przez chwilę
    próbowałem.
    Gdzieś jest zadeklarowany zły format daty i stąd taki numer. Notabene na
    plakietce prokomu (w wersji 6 ) jest tak samo data wyświetlana czyli
    ddd-m-rrrr

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13

  • 3. Data: 2004-01-11 14:44:19
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <btrmge$7s$1@news.onet.pl>, Jacek wrote:

> [...]
    > wtedy ten błąd nie wystąpi.
    > Rozwiązania na czystą instalację "szóstki" nie znalazłem,choć przez chwilę

    Na tej grupie było rozwiązanie - zmienić datę systemową na 31.12.2003,
    zainstalować, zmienić z powrotem i korzystać. Zrobiłęm tak -> działa.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 4. Data: 2004-01-11 15:23:04
    Od: "Marek" <a...@i...pl>

    > Na tej grupie było rozwiązanie - zmienić datę systemową na 31.12.2003,
    > zainstalować, zmienić z powrotem i korzystać. Zrobiłęm tak -> działa.

    BARDZO DZIEKUJE ZA POMOC!

  • 5. Data: 2004-01-11 17:02:41
    Od: "Rafal S." <d...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <p...@c...cy> napisał w wiadomości
    > Ja się spotkałem bawiąc się treningowo.Co z tym zrobić? Poczekać do
    > 12.01.2004 -ma być poprawiona wersja.

    A skad o tym wiesz??? - bo ja walsnie zainstalowalem klientowi i jutro
    oodaje mu kompa :)
    Znaczy sie znowy pare zlotych wpadnie :) I ktos tu narzeka na ZUS :)
    RaFaL

  • 6. Data: 2004-01-11 19:00:26
    Temat: Re: Re: Platnik 6.01 problem
    Od: sonia <a...@t...pl>

    Oj, wpadnie, wpadnie. Chyba tylko informatycy nie mogą narzekac na ZUS
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 7. Data: 2004-01-11 20:33:48
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    > Oj, wpadnie, wpadnie. Chyba tylko informatycy nie mogą narzekac na ZUS
    Oj nie wiem jak inni. Na mnie klienci mówią "informatyk". I szlak mnie
    trafia jak ktoś dzwoni i słyszę że jest problem z zus. Mówcie co chcecie ale
    wersja 4 coś tam była szybsza w obsłudze....i prostsza do administracji.

    --
    PawełJ

  • 8. Data: 2004-01-12 20:56:03
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym Samotnik napisał(a):
    > Na tej grupie było rozwiązanie - zmienić datę systemową na 31.12.2003,
    > zainstalować, zmienić z powrotem i korzystać. Zrobiłęm tak -> działa.

    No nieźle ten Prokom wymyślił. To pewnie jakieś "zabezpieczenie
    antypirackie" -:))

  • 9. Data: 2004-01-13 15:04:35
    Od: "Rafal S." <d...@w...pl>

    Użytkownik "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:btsbve$17f$1@news.onet.pl...
> [...]
    ale
    > wersja 4 coś tam była szybsza w obsłudze....i prostsza do administracji.

    Zalezy jak do tego podejsc - w 4 nie moglem nauczyc wielu osob wysylania
    danych, odbierania i uaktualniana CRL, a w 5 nie ma z tym problemu - po
    prostu nie ma przechodzenia miedzy okienkami i programami, wszytsko robi
    sie wrecz automagicznie :).
    Pozosaje problem zmiany hasel - ale to da sie obejsc.
    Lepsza jest autoryzacja - jak ktos cos namiesza, to moge dojsc kto robil
    dany dokument.
    Wszystko jest w kupie - w jednej bazie a nie w kilkudziesieciu (kilkuset)
    pliczkach.

    RaFaL

  • 10. Data: 2004-01-13 15:27:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafal,

    [...]

    > Wszystko jest w kupie - w jednej bazie a nie w kilkudziesieciu (kilkuset)
    > pliczkach.

    Inaczej zaśpiewasz jak Ci się ta baza rozsypie...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl