  • 1. Data: 2004-01-11 12:12:18
    Temat: Amortyzacja jak znaleźć stawke??
    Od: "pito" <p...@a...pl>

    witam

    Nie moge sobie poradzic z ustaleniem stawki amortyzacyjnej dla
    klimatyzatora, znalazlem symbol w KŚT 653, a w zalaczniku do ustawy o podof
    nie moge tego namierzyc.I nie wiem jeszcze jaki okres amortyzacji???pomozcie

    pzdr

  • 2. Data: 2004-01-11 18:56:53
    Temat: Re: Amortyzacja jak znaleźć stawke??
    Od: "Ryszard G" <r...@S...op.pl>

    Użytkownik "pito" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    podof
    > nie moge tego namierzyc.I nie wiem jeszcze jaki okres

    w KŚT jest:
    grupa 6 urządzenia techniczne,
    podgrupa 65 urządzenia przemysłowe,
    rodzaj 653 urządzenia klimatyzacyjne.

    W wykazie rocznych stawek amortyzacyjnych nie znalazłem rodzaju 653 i
    podgrupy 65.
    Pod pozycją 06 , stawka 10% jest grupa 6 - urządzenia techniczne.

    Dla klimatyzatora podstawowa stawka amortyzacyjna wynosi 10% rocznie czyli
    okres amortyzacji 10 lat.

    Ryszard