  • 1. Data: 2004-01-11 09:41:18
    Temat: Zaliczka za grudzień 2004
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Witam,

    Czyżby nie było już obowiązku wpłacania zaliczki za grudzień w wysokości
    tej listopadowej do 20 grudnia, czy coś mi umknęło??

    Art. 44 PDOF
    było:

    6. Zaliczki miesięczne, od przychodów wymienionych w ust. 1 pkt 1 i 5,
    za okres od stycznia do listopada uiszcza się w terminie do dnia 20
    każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. Zaliczkę za grudzień,
    w wysokości należnej za listopad, uiszcza się w terminie do dnia 20
    grudnia. W terminach płatności zaliczek za miesiące od stycznia do
    listopada podatnicy są obowiązani składać urzędom skarbowym deklaracje
    według ustalonego wzoru o wysokości dochodu osiągniętego od początku
    roku.

    jest

    6. Zaliczki miesięczne, od przychodów wymienionych w ust. 1, za okres od

    --
    Tomasz Nycz

    (look for X-Email to reply to poster)

  • 2. Data: 2004-01-11 11:52:33
    Temat: Re: Zaliczka za grudzień 2004
    Od: Hrabia Mol <kumor@_wytnij_.tarman.pl>

    'Tom N' wrote:

    > Czyżby nie było już obowiązku wpłacania zaliczki za grudzień w wysokości
    > tej listopadowej do 20 grudnia, czy coś mi umknęło??

    A ty nie wpłacasz listopadowej w podwójnej wysokości (traktowanej jako
    zaliczka na grudzień)??

    --
    ================= Hrabia Mol ========================
    ================== Złe Jedi =========================

  • 3. Data: 2004-01-11 14:53:12
    Od: "Tomek Niedbała" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Hrabia Mol" <kumor@_wytnij_.tarman.pl> napisał w wiadomości
    > 'Tom N' wrote:

    > A ty nie wpłacasz listopadowej w podwójnej wysokości (traktowanej jako
    > zaliczka na grudzień)??

    Chdzi o rok 2004 !!!

  • 4. Data: 2004-01-11 17:31:15
    Od: "Ryszard G" <r...@S...op.pl>

> [...]
    >
    > 6. Zaliczki miesięczne, od przychodów wymienionych w ust. 1, za okres od
    > stycznia do listopada uiszcza się w terminie do dnia 20 każdego miesiąca

    Wychodzi na to, że masz skopany tekst ujednolicony. Punkt ten nadal składa
    się z trzech zdań a zmienione zostało jedynie zdanie pierwsze.

    pozdrawiam
    Ryszard

  • 5. Data: 2004-01-11 18:51:21
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:bts19f$t6k$1@news.onet.pl>
    dnia 11 styczeń 2004, Ryszard G wstukał(a)

    [...]

    > Wychodzi na to, że masz skopany tekst ujednolicony. Punkt ten nadal składa
    > się z trzech zdań a zmienione zostało jedynie zdanie pierwsze.

    ehh, podatki.pl.
    --
    Tomasz Nycz
    Czasami, z nieznanych przyczyn, powstaje synapsa pomiędzy ośrodkiem