  • 1. Data: 2008-04-15 07:24:12
    Temat: [Płatnik] ZONK!
    Od: "inst4nce" <i...@g...pl>

    Mój certyfikat płatnika jest ważny do 27-04-2008, a tu dzisiaj taki zonk:
    "Brak zarejestrowanego certyfikatu płatnika"
    a potem
    "Brak odpowiedniego certyfikatu do przekazywania danych"
    i następnie
    "Brak zarejestrowanego certyfikatu z waznym kluczem prywatnym. Nie jest
    możliwe wysyłanie dokumentów do ZUS drogą elektroniczną oraz tworzenie
    wiadomości do CA"

    Co jest grane? W marcu mi wszystko działało. Przecież certyfikat mam jeszcze
    ważny.

    pozdr
    inst4nce

  • 2. Data: 2008-04-15 07:44:47
    Temat: Re: [Płatnik] ZONK!
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 15 kwiecień 2008 09:24
    (autor inst4nce
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fu1l6v$4sp$1@inews.gazeta.pl>):

    > Mój certyfikat płatnika jest ważny do 27-04-2008, a tu dzisiaj taki zonk:
    > "Brak zarejestrowanego certyfikatu płatnika"

    Bo ta data to jest data jednej części certyfikatu, a data drugiej jest 2
    tygodnie krótsza :D Zawsze tak było. Tylko stary płatnik pokazywał obie
    daty, a nowy ma chyba drugą gdzieś zagrzebaną.

    > Co jest grane? W marcu mi wszystko działało. Przecież certyfikat mam
    > jeszcze ważny.

    Niestety tylko 1 część.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 3. Data: 2008-04-15 11:02:25
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    inst4nce pisze:

    > Co jest grane? W marcu mi wszystko działało. Przecież certyfikat mam jeszcze
    > ważny.

    ...bo jest o (chyba) 2 tygodnie krótszy.
    Teraz to tylko albo generować od nowa (oplaca sie?)
    albo kupic kwalifikowany za 300 zł (od lipca 2008 bedzie wymagany).

    --
    czarny
    { www.czarnobiale.pl }

  • 4. Data: 2008-04-15 22:23:26
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości

    > ...bo jest o (chyba) 2 tygodnie krótszy.
    > Teraz to tylko albo generować od nowa (oplaca sie?)
    > albo kupic kwalifikowany za 300 zł (od lipca 2008 bedzie wymagany).

    Mylisz się, jeśli trwa jeszcze okres tych dwóch tygodni pasywnych, to
    wystarczy wygenerować W03 i do ZUS-u z tym. Wyrobienie kwalifikowanego trwa
    obecnie około 2 tygodni, a niektóre rzeczy muszą być wysyłane w ciągu 5 dni.

  • 5. Data: 2008-04-17 18:15:13
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...pl>

    > Co jest grane? W marcu mi wszystko działało. Przecież certyfikat mam
    > jeszcze ważny.

    Certyfikat jest wazny ale wygasla waznosc klucza prywatnego (tego na
    dyskietce).

    Mozna to obejsc cofajac date systemowa o 14 dni od daty konca waznosci
    certyfikatu. Czyli w tym przypadku 27-14. Wtedy bez problemu podpiszesz
    taka przesylke i wyslesz do ZUS.

    Darek

  • 6. Data: 2008-04-17 18:15:57
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...pl>

    Po dwoch tygodniach 'pasywnych' rowniez generuje sie W03.

    Darek