  • 1. Data: 2002-08-06 05:19:53
    Temat: Likwidacja firmy i założenie nowej.
    Od: lity <m...@w...pl>

    Z pewnych ważnych dla mnie względów zastanawiam się nad taką operacją:

    1) Likwiduję firmę.
    2) 3 dni później rejestruję działalność od nowa.

    I teraz moje pytanie. Czy w takiej sytuacji w US będę mogł wybrać
    sobie inną formę opodatkowania, czy też z miejsca dadzą mi to co
    miałem jeszcze kilka dni temu. I drugie pytanie dotyczy VAT-u. Czy w
    takiej sytuacji (na dzień dzisiejszy nie jestem płatnikiem VAT-u) będą
    mógł wybrać rejestrację VAT czy też nie ???
    Przepraszam za te pytania jeżeli wydają się proste, ale miałem już
    kilka przejść z US i teraz chciałbym uniknąć nowycjh kłopotów i
    rozczarowań.

    Paweł