  • 11. Data: 2003-11-14 15:38:39
    Temat: Re: Podatek...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 Nov 2003, Piotr A. Dybczyński wrote:
    [...]
    >+ I na tym polega cała zabawa: w takich umowach najczęściej nie ma "ustalonej
    >+ należności" tylko jest ustalona stawka

    Brzmi przekonująco :), bo literalnie :) mowa jest o "całej umowie"
    (a nie "zapłacie" czy rachunku). Thx. :) !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 12. Data: 2003-11-14 15:50:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 Nov 2003, Kroolo wrote:
    [...]
    >+ duze podejzenie ze moj "szef" bierze sobie to do wlasnej kieszeni...

    Czy są jakieś "kwity" że pobrał *twój* podatek ?
    Jeśli tak, *lub* jeśli tak wypłaca kilku osobom - to *sporo* by
    ryzykował. Jak na grupie uzasadniano, jest to kradzież ze Skarbu
    *czyjegoś* (bo pobranego) podatku; z niezapłacenia swojego można
    próbować się wytłumaczyć (nieskutecznie :[), z takiej kradzieży...
    nie wiem, marnie widzę :>

    >+ Przy
    >+ okazji: czy mozna jakos sprawdzic czy te podatki wplywaja jakos do US ?

    Może grupowicze powiedzą czy "jest na to jakiś PIT" (nie wiem,
    nigdy nie miałem do czynienia :)). Jeśli tak...
    Najprościej poprosić żeby ci pokazał podbitą przez US kopię
    PITu (nie wiem który to, składany "wcześniej") - jak złożył
    to nie odważy się nie zapłacić :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)