  • 11. Data: 2004-05-04 13:47:59
    Temat: Re: Podatek VAT od paliwa cd.
    Od: "Jan Michalak" <p...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 04 May 2004 13:11:41 +0200, Maddy <m...@e...com.pl> napisał:

    > Jeżeli w homologacji jest inna liczba osób niz w dowodzie to nalezy
    > sprostować tą informację niezwlocznie po zauważeniu błędu.
    A jeżeli w świadectwie homologacyjnym w innym samochodzie mam napisane
    "ilość osób 2 lub 5" to ile mam przyjąć do wyliczeń, 2 czy 5?

    Używam M2 - klienta poczty wbudowanego w Operę: http://www.opera.com/

  • 12. Data: 2004-05-04 14:26:22
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik Jan Michalak napisał:

    > A jeżeli w świadectwie homologacyjnym w innym samochodzie mam napisane
    > "ilość osób 2 lub 5" to ile mam przyjąć do wyliczeń, 2 czy 5?

    Przede wszystkim uściślijmy - ustawa posługuje się zwrotem "ilość miejsc
    (siedzeń)", nie "ilość osób". Niby mała różnica..

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net

  • 13. Data: 2004-05-04 18:07:20
    Od: Andrzej Popowski <p...@f...onet.pl>

    Tue, 04 May 2004 13:11:41 +0200, Maddy <m...@e...com.pl> pisze:

    >Poprawione???
    >W dokumentach sie nic nie poprawia.

    W dowodzie rejestracyjnym jest rubryka "adnotacje urzędowe". Tam
    Urzędu Miejski wpisał zmianę.

    >A tak a propos - jak to możliwe że wydano dowód rejestracyjny niezgodny
    >ze świadectwem homologacji? Na jakiej podstawie wydano dowód?

    Dowód jest zgodny. Po zarejestrowaniu samochodu zrobiłem modyfikację,
    na którą pozwalały przepisy. Czli przeróbka, opis rzeczoznawcy,
    badania techniczne i adnotacja urzędu na podstawie dokumentów.

    >Jeżeli w homologacji jest inna liczba osób niz w dowodzie to nalezy
    >sprostować tą informację niezwlocznie po zauważeniu błędu.

    Nie ma błędu :-)

    Tylko jak z VAT?

    --
    Pozdrowienia

    Andrzej Popowski

  • 14. Data: 2004-05-04 18:51:35
    Temat: Re: Podatek VAT od paliwa
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 3 May 2004 14:27:53 +0200, w <c75dd9$3l1$1@absinth.dialog.net.pl>, "PABB"

    A może ktoś podać ten wzór? (z www.sejm.gov.pl mam transfer 529 B/s :/)

  • 15. Data: 2004-05-04 19:27:50
    Od: "W.R." <hagakure@boo_tegoniema_.pl>

    PABB wrote:

    > Nie całkowicie - jeżeli samochód jest objęty umową leasingową to po
    > zarejestrowaniu jej w US (do 14.5.2004) do końca trwania umowy można
    > odliczać VAT z paliwa.

    Zaraz zaraz - z czego wnioskujesz, że będzie można odliczać VAT od pali
    tankowanych do aut leasingowanych z zarejestrowanymi umowami???
    Bo ja widzę przepis przejściowy tylko odnośnie rat leasingowych, chyba że
    coś przeoczyłem.
    --
    pozdrawiam
    W.R.

  • 16. Data: 2004-05-04 19:40:56
    Od: Andrzej Popowski <p...@f...onet.pl>

    Tue, 04 May 2004 20:07:20 +0200, Andrzej Popowski

    >Tylko jak z VAT?

    Już się doczytałem. Dane do wzoru bierze sie z homologacji.

    --
    Pozdrowienia

    Andrzej Popowski

  • 17. Data: 2004-05-04 20:58:16
    Od: "Jan Michalak" <p...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 04 May 2004 16:26:22 +0200, /slawek <w...@W...pl>
    napisał:

    > Przede wszystkim uściślijmy - ustawa posługuje się zwrotem "ilość miejsc
    > (siedzeń)", nie "ilość osób". Niby mała różnica..

    Wszystko pięknie, ale ja nadal nie wiem czy zapis w homologacji "ilość
    osób- 2 lub 5" upoważnia mnie do odliczania Vat-u z paliwa.

    --
    Używam M2 - klienta poczty wbudowanego w Operę: http://www.opera.com/

  • 18. Data: 2004-05-04 22:13:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 May 2004, Radosław Popławski wrote:
    [...]
    >+ A może ktoś podać ten wzór? (z www.sejm.gov.pl mam transfer 529 B/s :/)

    Zarejestruj się na www.podatki.pl
    HaTeEmEl na ogół jest "lżejszy" niż PDF, chyba że ktoś FrontPagiem
    mu "dołożył" ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 19. Data: 2004-05-05 09:59:22
    Temat: Re: Podatek VAT od paliwa[wzór]
    Od: "Robert Steward" <d...@b...op.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...
    > On Tue, 4 May 2004, Radosław Popławski wrote:
    > [...]
    pojazdy w karoseriach osobowych rejesrowanych na 4 osoby muszą spełniać
    wymaganą ładowność min 629 kg, w w 5 osobowych ładowność 697 kg

    tj wg wzoru DŁ (dopuszczalna ładownośc) = 357 + 68*n
    gdzie n - liczba pasażerów

    szacuneczek
    Robert Steward

  • 20. Data: 2004-05-05 10:04:04
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Robert Steward napisał:

    > wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > pojazdy w karoseriach osobowych rejesrowanych na 4 osoby muszą spełniać

    Coś takiego. A w ustawie napisali że wszystkie pojazdy samochodowe muszą
    spelnic ten wzorek, bez względu na karoserię.

    Juz była nowelizacja?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl