  • 1. Data: 2003-05-05 06:46:42
    Temat: Podatek dla żeglarzy.
    Od: "Mirr" <m...@w...pl>

    Pojechałem w czwartek na Zegrze aby trochę pożeglować.
    Okazało się, że w żadnym porcie nie ma ani jednej zwodowanej żaglówki.
    Podobno sejm wprowadził jakiś tam podatek, który w zasadzie uniemożliwia
    prowadzenie portów.
    O co tak naprawdę chodzi, co to za podatek?

    Dziękuję za ewentualne objaśnienia.
    Pozdrawiam
    Mirek

  • 2. Data: 2003-05-05 07:44:32
    Temat: Re: Podatek dla żeglarzy.
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > O co tak naprawdę chodzi, co to za podatek?

    Z tego co pamietam to placi sie horrendalna kase za zajmowanie wody w
    jeziorze ;-) Bylo kiedys w telewizji, chyba juz z pare miesiecy temu.

  • 3. Data: 2003-05-05 14:06:53
    Od: "staff" <p...@g...pl.no.spam>

    > Z tego co pamietam to placi sie horrendalna kase za zajmowanie wody w
    > jeziorze ;-) Bylo kiedys w telewizji, chyba juz z pare miesiecy temu.

    A konkretnie za "grunt podwodny" - czyli ten, nad którym coś się znajduje.
    Ja o tym słyszałem jako o projekcie, wprowadzili to w życie??

    pa!
    staff

  • 4. Data: 2003-05-05 16:59:52
    Od: "Radeon" <r...@t...pl>

    > A konkretnie za "grunt podwodny"

    Jednym slowem rzadowe debile siegnely juz dna.