  • 1. Data: 2006-07-26 07:56:23
    Temat: Podatek od darowizny
    Od: "Doran" <z...@p...onet.pl>

    Moja zona ma otrzymac darowizne, ktora chcemy przeznaczyc na splate
    zadluzenia w banku z tytulu kredytu mieszkaniowego. Z tego co wiem dla
    darowizn powyzej 9600pln musimy zaplacic podatek od darowizny, który
    jest dosyc spory. Slyszalem rowniez, ze przy przeznaczeniu darowizny na
    cele mieszkaniowe mozna ubiegac sie o zmniejszenie tego podatku. Nie
    znam jednak szczególów i ograniczen. Bede wdzieczny jesli ktos z
    grupowiczów majacy wiarygodne informacje albo wlasne doswiadczenia w
    tym zakresie przekaze mi pare wskazowek.

  • 2. Data: 2006-07-27 02:37:19
    Temat: Re: Podatek od darowizny
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Doran wrote:
> [...]
    > grupowiczów majacy wiarygodne informacje albo wlasne doswiadczenia w
    > tym zakresie przekaze mi pare wskazowek.

    Ustawa o podatku od spadków i darowizn.
    Poszukaj w internecie, jest tam wszystko co potrzebujesz.

  • 3. Data: 2006-07-27 07:31:15
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Doran wrote:

> [...]
    > grupowiczów majacy wiarygodne informacje albo wlasne doswiadczenia w
    > tym zakresie przekaze mi pare wskazowek.

    Ogólnie rzecz biorąc: przeznaczenie darowizny na spłatę kredytu
    mieszkaniowego nie jest przeznaczeniem na cele mieszkaniowe.