  • 11. Data: 2006-09-10 15:25:38
    Temat: Re: Podatek od dochodów, na które nie mam kwitów
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > Wszystko jasne, i jak US zapyta a klient nie udzieli konkretnej odpowiedzi
    > to co wtedy ? (bo oczywiście z nielegalnego źródła)

    75%

  • 12. Data: 2006-09-11 07:02:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 9 Sep 2006, posejdonn wrote:

    > A z prostytucji to chya Państwo nie pobiera podatków.
    > Państwo = Alfons? :>

    Po prawdzie wiem, że to jest metoda interpretacji stosowana przez
    uczonych profesorów, od zawsze zastanawia mnie jednak dlaczego
    skoro wyciąga się na podstawie zakazu czerpania korzyście z czyjegoś
    nierządu (z KK) wniosek że nie wolno brać podatku z prostytucji,
    to nie wyciąga się wniosku że przecież w tymże samym KK zakazany
    jest rozbój, czyli zabieranie czyjejś własnosci m.in. pod
    grożbą. Znaczy podatki mam na myśli tak "w ogóle".
    Na mój rozum albo prawdziwe są oba argumenty albo żaden.

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2006-09-11 18:31:41
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:ee1apk$nat$2@inews.gazeta.pl...
    > 75%

    a jak powiem że z żebractwa to też 75%??? (żebractwo też jest zabronione
    więc nielegalne)

    JX