  • Data: 2012-12-21 19:45:24
    Temat: Podatek od nieruchomości przy najmie
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Taki przypadek:
    Nie prowadzę DG, mam dom i garaż.
    Firma chce ode mnie wynająć garaż i jedno pomieszczenie w domu na cele
    własnej działalności.
    Czy po wynajęciu tych pomieszczeń będę nadal płacił normalny podatek od
    nieruchomości i od garażu, czy mam zastosować stawkę, jak za lokale z
    działalnością gosp. (podatek dużo wyższy)? Poza tym, że wynajmę nic się
    nie zmienia - garaż nadal będzie garażem, a pokój pokojem, z tym że
    wykorzystanym jako biuro.
    Jacek