  • 11. Data: 2002-05-09 14:48:58
    Temat: Re: Podatek od oszczednosci - kwestia zaokraglania
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "RABIN..." <r...@m...atr.bydgoszcz.pl> napisał w wiadomości
    news:3cda42ee_2@news.vogel.pl...
    > zmieniaja sie tylko ci ktorzy sie nimi w danej chwili bawia, cala reszte
    > majac gleboko gdzies...

    Niestety ten parszywy świat tak jest skonstruowany.
    Tak było, jest i jeszcze długo będzie.

    W mojej ocenie powinniśmy chcieć wstąpić do UE.
    Wtedy za kilka lat lokalne "taborety" niewiele będą miały do powiedzenia.

    Ale może to tylko moja nadzieja ????:-)

  • 12. Data: 2002-05-10 08:00:11
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik RABIN... napisał:

    > No tak, ale to wymagaloby strasznego planowania odnosnie salda na kazdym z
    > rachunkow, a na to nie mam ani czasu ani ochoty, tym bardziej ze ta gra nie
    > warta jest tej swieczki. Ale czyz nie byloby bardziej sprawiedliwie nie
    > zaokraglac tej podstawy? No chyba ze MF nie lubi "brazowych" monet...
    > Pozdrawiam,
    > RABIN...
    Z tymi zaokrągleniami, to samo MF nie wie chyba po co one.
    Kiedys, na podyplomowych, miałam wykłady z kobitka z MF (nazwiska nie
    pomnę) która stwierdziła, że te zaogrąglenia sa dla dobra podatnika,
    bo łatwo się pomylić o grosz albo 2, a pomyłka o grosz to juz jest
    zaległośc, i chociaż odsteki żadne, to US nie mógłby np. wydać
    zaświadczenia o niezaleganiu z podatkami.
    Tak, wiem że to wyjasnienie to kompletna bzdura, ale wychodzi na to,
    że zaokrągla sie właśnie tak "bo taaak", a nie wypada tego powiedzieć
    publicznie.
    Po prostu ktos miał taka koncepcję i nikomu (z MF oczywiście) to nie
    przeszkadza.
    A że podatnika szlag trafia? Od tego jest szlag, żeby kogos trafiał...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl