  • 11. Data: 2009-04-30 05:26:10
    Temat: Re: Podatek od remanentu likwidacyjnego
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 29-04-2009 o 19:56:18 <m...@g...com> napisał(a):

    Wystarczyło tylko raz ;-)

    > Jeszcze jedno pytanie: Jak oznaczycćprzelew, (mam konto w ING Bank
    > Śląski) i konkretnie chodzi mi co wpisać w rubrykach:
    > Okres:
    > Symbol formularza / płatności:
    > Identyfikacja zobowiązania:

    Kiedyś to się zgłaszało *bodajże* na PIT/X i IMVHO można taki symbol formularza użyć,
    ale to chyba bez znaczenia, w identyfikacji zobowiązania powinno się dać wpisać
    otwartym
    tekstem co i jak.

    > Czy mogę przelać od razu całą kwotę wraz z odstekami czy tez muszę to
    > zrobić osobno?

    Wydaje mi się że można, aczkolwiek nigdy tego wydawania z przepisami
    nie konfrontowałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek