  • 1. Data: 2009-04-28 13:32:21
    Temat: [spamik] Nowy program do faktur itp.
    Od: "autor" <n...@g...pl>

    Witam!
    Jako skrzywdzony użytkownik (opisywałem niedawno sprawę) ifirma.pl nie mogący
    wystawić faktury zaliczka, postanowiłem zrobic programik ktory mi to umożliwi,
    wyszło z tego to co widać na stronie http://dumpingowiec.pl, troszke go
    rozbudowałem o więcej niż tylko faktury zaliczkowe i postanowilem sprzedawac.
    Cena 29, 99 brutto.

    Co funkcje oferuje program DUMPINGOWIEC:

    * Wystawianie: Faktur VAT (w tym MP, Zaliczki), Faktur ProForma,
    Rachunków, Paragonów imiennych oraz fiskalnych (drukarki POSNET, dojdą inne),
    WZ, PZ, MM, RW, PW a także Zamówień do dostawcy, dokumentów KP, KW, BP, BW
    * automatycznie generowanie dokumentów PZ do zamówienia do dostawcy, oraz
    dokumentów WZ do faktur/paragonów/rachunków
    * Długie opisy towarów/usług na dokumentach sprzedaży, DO 500 znaków ! I
    wszystko miesci się na dokumencie! A wygląd dokumentów jest po prostu
    rewelacyjny co widać na zdjęciach poniżej!
    * Inwigilacja, każdy dokument, czy towar jest oznaczony datą dodania,
    modyfikacji a także tym który użytkownik go dodał. Użytkowników można tworzyć,
    dostęp do programu jest umożliwiony dopiero po podaniu hasła więc nikt
    wscibski podczas naszej nieobecnosci nie zajrzy do naszej dokumentacji.
    * Kartoteki klientów oraz dystrybutorów, są one podzielone na 4 zakładki,
    na szczegóły, na kontakty (można dopisywać historię kontaktów), na transakcje
    (wystawione dokumenty sprzedaży) wraz z mozliwocią wygenerowania dokumentów
    wpłat dla transakcji, oraz na zakładkę z listą dokumentów wpłat/wypłat oraz
    saldem. W przypadku dystrybutora (dostawcy) w zakładce transakcje jest lista
    faktur zakupów.
    * Rejestry VAT sprzedaży (faktury vat + faktury vat zaliczkowe), Rejestry
    vat zakupów, zestawienia dokumentów sprzedaży, magazynowych, wpłat/wypłat
    * Możliwosc dodania wielu magazynów (jeden zawsze robi funkcję domyslnego)
    * Ceny liczone od ceny BRUTTO lub od ceny NETTO, możliwosc ustawienia
    programu by nie zwracał uwagi na ilosc ujemną w stanach magazynowych przy
    wystawianiu WZ, RW (domyslnie ustawione i często przez użytkowników pożadane)
    * Okno zwrot paragonów, umożliwiające wpisanie numeru systemowego paragonu
    (który jest automatycznie przekazywany przez program przy drukowaniu na
    drukarce fiskalnej), oraz wyszukanie w ten sposób pożądanego paragonu i w
    błyskawiczny sposób wygenerowanie dla niego faktury VAT
    * Przeprowadzanie remanentu, w tym drukowanie pomocniczego spisu z natury
    z iloscia towarów według programu oraz iloscia faktyczną pustą do wpisania,
    drukowanie spisu właciwego, a także automatycznie wyrównywanie różnic
    wykazanych spisem poprzez automatyczne generowanie wyrównawczych dokumentów RW
    i PW

    zachecam do pobierania demo oraz wyrazania opinii.
    Ewentulane bledy prosze zglaszac na mail podany w pliku z krotka instrukcja.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-29 08:19:55
    Temat: Re: [spamik] Nowy program do faktur itp.
    Od: jaxa-lotka <n...@a...com>

    autor pisze:
> [...]
    > rozbudowałem o więcej niż tylko faktury zaliczkowe i postanowilem sprzedawac.

    brak opcji wystawiania faktur eksportowych i do wewnatrzunijnej dostawy
    towarow + specyfikacji do tych dokumentow. chyba, ze nie zauwazylam:)
    z mojego punktu widzenia (90% sprzedazy to eksport) - rzecz bezuzyteczna.

    jaxa-LOTKA

  • 3. Data: 2009-04-29 08:27:42
    Od: " autor" <n...@W...gazeta.pl>

    > brak opcji wystawiania faktur eksportowych i do wewnatrzunijnej dostawy
    > towarow + specyfikacji do tych dokumentow. chyba, ze nie zauwazylam:)
    > z mojego punktu widzenia (90% sprzedazy to eksport) - rzecz bezuzyteczna.

    dojdzie wszystko. Jak na połtora miesiaca to i tak duzo zrobilem :)
    Mozesz wiecej napisac o tych fakturach i sposobie ich ksiegowania w rejestrach
    vatowskich ?

  • 4. Data: 2009-04-29 08:36:57
    Od: jaxa-lotka <n...@a...com>

    autor pisze:

> [...]
    > vatowskich ?
    >

    > Sposobie ksiegowania... no 0% stawka Vat.

    jaxa-LOTKA

  • 5. Data: 2009-04-29 08:59:41
    Od: " autor" <n...@W...gazeta.pl>

    jaxa-lotka <n...@a...com> napisał(a):

> [...]

    faktury z 0% stawka vat mozna wystawiac :)

  • 6. Data: 2009-04-29 09:12:53
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-29, autor <n...@W...gazeta.pl> wrote:

    [...]

    > faktury z 0% stawka vat mozna wystawiac :)

    A faktury NP (Nie-Podlega)?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2009-04-29 09:20:35
    Od: " autor" <n...@W...gazeta.pl>

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > On 2009-04-29, autor <n...@W...gazeta.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A faktury NP (Nie-Podlega)?

    Nie gdyz nie mialem okazji takiej wystawiac wiec nie wiem w praktyce jak to
    wyglada, mozesz opisac łpoatologicznie roznice pomiedzy normalna a np ,
    procz zmian slowa VAT-> NP i stawek bat (zapewne) np ?

  • 8. Data: 2009-04-29 09:44:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-29, autor <n...@W...gazeta.pl> wrote:

    [...]

    > Nie gdyz nie mialem okazji takiej wystawiac wiec nie wiem w praktyce jak to
    > wyglada, mozesz opisac łpoatologicznie roznice pomiedzy normalna a np ,
    > procz zmian slowa VAT-> NP i stawek bat (zapewne) np ?

    Nie ma "NP". To normalna faktura VAT, tylko zamiast części tabelki
    z obliczeniami VATowskimi masz informację "VAT płacony przez nabywcę".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2009-04-29 10:15:16
    Od: " autor" <n...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > Nie ma "NP". To normalna faktura VAT, tylko zamiast części tabelki
    > z obliczeniami VATowskimi masz informację "VAT płacony przez nabywcę".

    no to za 2 tygodnie zrobie to i wewnetrzna

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-04-29 10:15:53
    Od: jaxa-lotka <n...@a...com>

    autor pisze:

    > faktury z 0% stawka vat mozna wystawiac :)

    ????? ....:))) no wyobraz sobie, ze mozna:) wszystkie faktury w
    przypadku exportu towarow to wlasnie Fv z zerowa stawka VAT.

    jaxa-LOTKA