  • 1. Data: 2005-09-09 09:53:39
    Temat: Podatek od spadku a podatek dochodowy
    Od: "Elliott" <j...@e...pl>

    Czy sytuacji otrzymania w spadku mieszkania spoldzielczego wlasnosciowego,
    oplaceniu podatku od spadku i darowizn po stwierdzeniu nabycia spadku a
    nastepnie sprzedazy tegoz mieszkania, musze odprowadzic od uzyskanej kwoty
    podatek dochodowy ?
    Czytajac ustawe o podatku dochodowym od osob fizycznych art.21 ust.1 pkt.32
    ppkt.d wydaje mi sie ze nie ale nie jestem pewny. Prosze o informacje na ten
    temat.
    Elliott