  • 1. Data: 2007-09-22 15:17:03
    Temat: Leasing konsumencki i podatek PIT
    Od: c...@g...com

    Witam.
    Jestem osoba fizyczna nie prowadzaca dzialalnosci gospodarczej.
    Rozwazam wziecie samochodu w leasing konsumencki.

    Pytanie moje brzmi (poniewaz wczytujac sie w rozne artykuly oraz
    ustawe o podatku PIT nie mam pelnej jasnosci sytuacji):

    Czy osoba fizyczna moze odliczyc od dochodu w rozliczeniu rocznym PIT:
    1) kwotę rat leasingowych?
    2) wydatki eksploatacyjne pojazdu?

    Bardzo prosze o wyjasnienie sytuacji osoby ktore znaja szczegolowo to
    zagadnienie.

    z gory dziekuje.
    M.C.

  • 2. Data: 2007-09-22 15:26:29
    Temat: Re: Leasing konsumencki i podatek PIT
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik <c...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >Jestem osoba fizyczna nie prowadzaca dzialalnosci gospodarczej.

    >Czy osoba fizyczna moze odliczyc od dochodu w rozliczeniu rocznym PIT:
    >1) kwotę rat leasingowych?
    >2) wydatki eksploatacyjne pojazdu?

    A od czego chciałbyś je odliczać, od jakiego rodzaju przychodu?