  • 1. Data: 2009-10-05 08:50:24
    Temat: Podatek od sprzedaży mieszkania
    Od: karaf <r...@s...pl>

    Wiem że było już mnóstwo wątków na ten temat. Ale ja nie znalazłem w
    nich odpowiedzi na moje pytanie więc proszę was o pomoc.

    Na początku tego roku zakupiłem od spódzielni mieszkanie po nowych
    zasadach za wykup zapłaciłem ok 800 zł . Moje pytanie jest następujące
    ile zapłacę podatku jeżeli będę chciał sprzedać to mieszkanie na
    wolnym rynku . Czy to będzie liczone od całej wartości mieszkania
    minus tylko te 800zł czy w takim przypadku dochód wylicza się inaczej
    proszę o informację.

  • 2. Data: 2009-10-07 11:27:30
    Temat: Re: Podatek od sprzedaży mieszkania
    Od: "Snake Plissken" <v...@p...onet.pl>

    < Czy to będzie liczone od całej wartości mieszkania
    < minus tylko te 800zł czy w takim przypadku dochód wylicza się inaczej
    < proszę o informację.

    Nie widze powodów, dla których podatek miałby byc naliczony od innej bazy
    niż róznica między ceną zakupu a sprzedaży - niezależnie od tego od kogo i
    za ile kupowałeś.

    S.