  • 1. Data: 2009-10-04 15:02:33
    Temat: Czy możliwy jest ZWROT niesprzedanego towaru do hurtowni?
    Od: Rafał Kowalczyk <r...@g...com>

    Zawsze mnie to zastanawiało. Przykładowo jeżeli mam sklep sprzedający
    towary klientom detalicznym, i zamówię w hurtowni np:
    100 bluz
    100 par spodni
    100 par butów
    i np. po roku uda mi się sprzedać:
    70 bluz
    60 par spodni
    60 par butów
    to czy jest jakaś szansa, żeby ZWRÓCIĆ ten towar do hurtowni?
    Pozdrawiam.

    http://megalotto.pl - Wyniki lotto

  • 2. Data: 2009-10-04 15:09:07
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Rafał Kowalczyk wrote:
    > Zawsze mnie to zastanawiało.
    > to czy jest jakaś szansa, żeby ZWRÓCIĆ ten towar do hurtowni?

    Szansa na zwrot towaru jest bardzo duża.
    Gorzej z pieniędzmi.

  • 3. Data: 2009-10-04 15:57:41
    Od: Rafał Kowalczyk <r...@g...com>

    On 4 Paź, 17:09, "cef" <c...@i...pl> wrote:
    > Szansa na zwrot towaru jest bardzo duża.
    > Gorzej z pieniędzmi.

    No jak mi hurtownia nie zwróci pieniędzy to nie ma o czym mówić :-)
    Wole już na własny użytek wykorzystać te ubrania :-)

  • 4. Data: 2009-10-04 16:02:14
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Rafał Kowalczyk" <r...@g...com> napisał w
    wiadomości
    s.googlegroups.com...

    >to czy jest jakaś szansa, żeby ZWRÓCIĆ ten towar do hurtowni?
    >Pozdrawiam.

    Jesli hurtownia sie zgodzi na korzystnych dla Ciebie arunkach, to czemu nie.
    Podatkowo pewnie jakos zawsze da sie to skorygowac.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-10-04 17:39:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > 60 par spodni
    > 60 par butów
    > to czy jest jakaś szansa, żeby ZWRÓCIĆ ten towar do hurtowni?

    oczywiscie.
    dlaczego by nie?
    W koncu na szczescie w handlu miedzy podmiotami wiele rzeczy zalezy
    wyłacznie od tego jak firmy sie umowia - w tym przypadku nie kojarze jakis
    wiekszych ograniczen prawnych.

    Mam nadzieje ze nie chciałes zadac pytania - czy hurtownia ma obowiazek
    przyjac taki zwrot?

  • 6. Data: 2009-10-04 20:54:36
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Jak powszechnie wiadomo hurtownie bardzo lubią zwracac kasę za niemodne już ciuchy
    ;-))
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2009-10-05 12:09:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Rafał Kowalczyk wrote:
> [...]
    > 60 par spodni
    > 60 par butów
    > to czy jest jakaś szansa, żeby ZWRÓCIĆ ten towar do hurtowni?

    a co masz w umowie?

  • 8. Data: 2009-10-05 14:40:23
    Od: Rafał Kowalczyk <r...@g...com>

    On 5 Paź, 14:09, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > a co masz w umowie?

    Ja nie podpisywałem nigdy żadnej umowy z hurtownią :-) Pytam, bo
    jestem ciekawy jak handlowcy wychodzą "na swoje", skoro wiele z tego
    co zakupią w hurtowni nie sprzedadzą (no bo przecież prawie nigdy nie
    ma tak, że sprzeda się wszystko)? Jeżeli się nie sprzeda ubrań to
    można oczywiście samemu w nich chodzić lub rozdać rodzinie, czyż
    nie? :-)

  • 9. Data: 2009-10-05 14:51:53
    Od: Rafał Kowalczyk <r...@g...com>

    On 4 Paź, 19:39, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > Użytkownik Rafał Kowalczyk r...@g...com ...

    > oczywiscie.
    > dlaczego by nie?

    Ale jak to jest w praktyce? JAK CZĘSTO podpisuje się umowy, które
    pozwalają na zwrot niesprzedanego towaru? Czy coś takiego w ogóle się
    praktykuje, czy może takie umowy to są raczej wyjątki? Może to też
    zależy od towaru - gdzieś słyszałem, że sklepy mogą bez problemu
    zwracać gazety.

    > Mam nadzieje ze nie chciałes zadac pytania - czy hurtownia ma obowiazek
    > przyjac taki zwrot?

    Nie chciałem :-)

  • 10. Data: 2009-10-05 15:17:06
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Rafał Kowalczyk wrote:

    >Jeżeli się nie sprzeda ubrań to
    > można oczywiście samemu w nich chodzić lub rozdać rodzinie, czyż
    > nie? :-)

    Owszem, trzeba tylko wiedzieć jak to opodatkować.