  • 1. Data: 2003-01-07 05:13:50
    Temat: Podatek od środków transportowych
    Od: "NewsInfinity" <m...@i...net.pl>

    Witam
    Czy dopuszczalna masa całkowita 3,5 t (wynikajaca z dowodu rejestracyjnego)
    samochodu ciężarowego podlega opłacie podatku od środków transportowych. Czy
    dopiero gdyby w dowodzie rejestracyjnym wpisana była wyższa DMC to
    podlegałoby to podatkowi (spotkałam się z taką interpretacją).

    Pozdrawiam
    Monika

  • 2. Data: 2003-01-07 15:19:38
    Temat: Re: Podatek od środków transportowych
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    > dopiero gdyby w dowodzie rejestracyjnym wpisana była wyższa DMC to
    > podlegałoby to podatkowi (spotkałam się z taką interpretacją).

    Jeśli np bilety na mecz są w sprzedaży od 7 stycznia,
    to uważasz, że 7 można kupić czy nie? :-))

    Uważam, że 3,5t DMC podlega pod opłaty.