  • 1. Data: 2005-04-10 20:08:00
    Temat: Podatek od umowy zamiany samochodu
    Od: "Grzesiek W" <g...@o...pl>

    Witam wszystkich
    Cz ktoś może mi odpowiedzię jaki jest podatek od czynności cywilnoprawnych w
    przypadku umowy zamiany samochodu i ew. jak ją kożystnie zawrzeć ?

    pozdr. Grzesiek

  • 2. Data: 2005-04-11 06:55:18
    Temat: Re: Podatek od umowy zamiany samochodu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 10 Apr 2005, Grzesiek W wrote:

    >+ Witam wszystkich
    >+ Cz ktoś może mi odpowiedzię jaki jest podatek od czynności cywilnoprawnych w
    >+ przypadku umowy zamiany samochodu

    +++ ustawa +++
    Art. 6. 1. Podstawę opodatkowania stanowi:
    2) przy umowie zamiany:
    b) w pozostałych przypadkach - wartość rynkowa rzeczy lub prawa
    majątkowego, od którego przypada wyższy podatek,
    ----

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)