  • 1. Data: 2005-04-10 20:47:57
    Temat: Podatek dochodowy ......
    Od: Kazan <j...@g...pl>

    Witam

    Porzebne sa mi stawki podatku dochodowego od osob fizycznych i prawnych
    w latach 1998 -2002 {jakie w kazdym roku}. Szukam w googlach ale nic nie
    widze :(

    PZDR

  • 2. Data: 2005-04-10 20:57:56
    Temat: Re: Podatek dochodowy ......
    Od: "Tomek" <s...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Kazan" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Porzebne sa mi stawki podatku dochodowego od osob fizycznych i prawnych w
    > latach 1998 -2002 {jakie w kazdym roku}. Szukam w googlach ale nic nie

    Podatek dochodowy od osób prawnych:
    rok 1998 - 36%
    rok 1999 - 34%
    rok 2000 - 30%
    rok 2001 - 28%
    rok 2002 - 28%
    rok 2003 - 27%
    rok 2004 - 19%
    rok 2005 - 19%

  • 3. Data: 2005-04-10 21:00:05
    Od: "W.R." <w...@w...ratymirski.net>

    Dnia Sun, 10 Apr 2005 22:47:57 +0200, Kazan napisał

    > Witam
    >
    > Porzebne sa mi stawki podatku dochodowego od osob fizycznych i prawnych
    > w latach 1998 -2002 {jakie w kazdym roku}. Szukam w googlach ale nic nie
    > widze :(

    Słabo szukasz :)
    6 wynik od góry po wpisaniu w gugla "skala podatkowa"
    http://forum.msstudio.com.pl/podatki.php?tytul=Skala
    %20podatkowa

    --
    pozdrawiam