  • 31. Data: 2015-03-13 06:49:14
    Temat: Re: Podatek od wynagrodzenia którego nie dostałem
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-03-13 o 04:54, witek pisze:

    > Zaliczke nie.

    No przecież wiesz, że myślałem o podatku.

    > Ale pobiegłbym szybko taki pit oprotestowac i bardzo bym sie staral
    > trzymac na to dowody.

    A dlaczego "nie ująłbyś i przespacerował się przez sąd"?
    - tak jak piszesz w pierwszym poście.
    Czy sposób postępowania zależy od wysokości kwoty?

  • 32. Data: 2015-03-13 07:23:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Zaliczke nie.
    > Ale pobiegłbym szybko taki pit oprotestowac i bardzo bym sie staral
    > trzymac na to dowody.

    A co to? Teraz oprócz protestu wekslowego robi się też protest pitowy?

    > przyklad z innej beczki ale bardzo podobny.
    > Na podstawie fikcyjnego rachunku, ktory dostales do domu poczta , mzoesz
    > w drzwiach zobaczyc bardzo realnego komornika.

    Znów jakaś wymyślona niepraktyczna bajeczka? O etapie sądowym zapomniał?

    > I niestety to ty bedziesz mial problem i bedziesz musial udowadniac, ze
    > nie jestes wielbladem a nie wystawca rachunku, ze ci go wystawil slusznie.

    art. 6 kc. twierdzi coś innego. Ale kto by się przejmował przepisami.
    Lepiej latać ze wszystkim w panice jak ze sraczką.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2015-03-13 07:56:57
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 12 Mar 2015 20:02:55 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Raczej US będzie musiał wykazać, że otrzymany, skoro będzie chciał
    > podatek.

    Problem w tej sprawie jest taki, że jeśli nigdzie w umowie ani na
    rachunku nie było, że zapłata ma być przelewem to te pieniądze mogły
    przez ostatnie pół roku leżeć w kasie firmy i czekać aż zleceniobiorca po
    nie się zgłosi. W tym wypadku niestety ale do PIT to będzie przychód
    otrzymany w 2014. I to trzeba po prostu po ludzku wyjaśnić z firmą.

  • 34. Data: 2015-03-14 19:19:30
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    W dniu 2015-03-11 o 11:19, Krystian Nowicki pisze:
    > Mam taki problem, pracowałem w ubiegłym roku na umowie zlecenie,
    > niestety pracodawca nie wypłacił mi należnych pieniędzy, a dziś
    > odebrałem od niego bezczelnie wysłanego mi listem poleconym PITa-11 i
    > jeszcze z prośbą o przesłanie mu rachunku i numeru konta. Co zrobić z
    > takim gnojem?

    http://www.pit.pl/co_zrobic_gdy_nie_masz_jeszcze_pit
    118b_komentarz_pit_interpretacje_1341.php