  • 11. Data: 2002-01-11 07:28:17
    Temat: Re: Podatek w Excelu
    Od: "DarianJ" <d...@p...onet.pl>

    "Budzik" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    news:10012002.6484335D@budzik61.poznan.pl...
    > Tako rzecze p...@g...pl:

    > Poszukaj w sieci. Niektóre firmy publikują arkusze PITów które liczą
    > wszystko za podatnika. Miałem coś takiego w zeszłym roku.
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516
    >
    > Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

    Sprawdź sobie stronę http://www.ips-infor.com.pl/pliki_.htm tam jest taki
    programik darmowy do pobrania, jedyne co musisz zrobić to przekazać datek na
    CARITAS. Z tym że za 2001 rok jest dopiero w opracowaniu ale będzie dostępny
    na tych samych zasadach.
    dj

  • 12. Data: 2002-01-11 10:32:54
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "DarianJ" <[...]
> [...]
    na
    > CARITAS. Z tym że za 2001 rok jest dopiero w opracowaniu ale będzie

    Datek na CARITAS mozan zawsze dac,
    ale pezeciez opisalismy kilka sposobow latwych i prostych na policzenie
    podatku w EXCELu

    Boguslaw

  • 13. Data: 2002-01-11 22:18:18
    Od: "Piecu" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Poszukaj w sieci. Niektóre firmy publikują arkusze PITów które liczą
    > wszystko za podatnika. Miałem coś takiego w zeszłym roku.

    Wielkie dzieki, ale juz mi jakis czlowiek przyslal wlasnie gotowy arkusz.

    --
    Pozdrowienia!
    p...@g...pl