  • 1. Data: 2009-06-29 22:14:32
    Temat: Podatek za miejsce w garażu podziemnym - help!
    Od: " Strawberry_kia" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam.
    Posiadam miejsce w garażu podziemnym budynku mieszkalnego. Garaż jest
    wyłączony z budynku na inny akt notarialny. Otrzymałem wezwanie z urzędu
    dzielnicy do wypełnienia deklaracji IN06 i wpisania mojego miejsca w rubrykę
    pozostałe, co oznacza 10-krotny wzrost opłaty.
    Wg urzędu garaż podziemnym w budynku mieszkalnym nie jest garażem podziemnym
    w budynku mieszkalnym.
    Sprawdziłem, że wg interpretacji MF powinienem płacić podatek od powierzchni
    mieszkalnej, bo garaż znajduje się w bryle budynku mieszkalnego i nie
    przekracza 50% jego powierzchni.
    Co robić?