  • 1. Data: 2009-06-28 08:49:55
    Temat: F-ra zagraniczna
    Od: "Gabi" <g...@w...pl>

    Witam wszystkich. Dostałam fakture wystawioną w języku obcym i zastanawiam
    sie jak prawidłowo ując ją w KPIR . Czy wystarczy pzreliczyc walute czy tez
    taka faktura powinna byc przetłumaczona na język polski?

  • 2. Data: 2009-06-28 09:28:20
    Temat: Re: F-ra zagraniczna
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Gabi wrote:
    > Witam wszystkich. Dosta?am fakture wystawion? w jezyku obcym i zastanawiam
    > sie jak prawid?owo uj?c j? w KPIR .

    To mocno zależy od Twojego statusu VAT-owskiego, oraz od tego za co była
    ta faktura (WNT / nie WNT / import usług).

    Hint: faktura wewnętrzna / dowód księgowy.

    > Czy wystarczy pzreliczyc walute czy tez
    > taka faktura powinna byc przet?umaczona na jezyk polski?

    Natomiast jeśli chodzi o samo tłumaczenie to mogą Cie o nie poprosić
    przy okazji kontroli.

    Piotrek

  • 3. Data: 2009-06-28 10:12:55
    Od: "Gabi" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Hint: faktura wewnętrzna / dowód księgowy.

    > Natomiast jeśli chodzi o samo tłumaczenie to mogą Cie o nie poprosić przy

    Faktura, o która pytałam dotyczy zakupu paliwa do autokaru oraz opłaty za
    wjazd na autostrade.To chyba nie jest WNT?