  • 31. Data: 2004-05-14 23:53:13
    Temat: Re: Podpis na F-VAT
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 14 May 2004 17:14:25 +0200, w <c82tmf$5v0$1@inews.gazeta.pl>, Andrzej Kłos
    <a...@k...wp.pl> napisał(-a):

    > o, k....a! A ja naiwny myślałem, że się nie da. Prawy klawisz i "zapisz
    > stronę jako" i nawet gifów nie musisz osobno ściągać. Właśnie wystawiłem
    > dowód, że wpłaciłem na konto telekomunikacji 16.06.2004 coś koło
    > 23.003,78 zł. Zgroza!!!!

    LOL, przecież to od dawna jest wiadome :))).

    PS. Spróbuj tak prosto podrobić dokument z Inteligo.

  • 32. Data: 2004-05-15 01:14:06
    Od: "BAH" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bozoo" <z...@z...eu.org> napisał w wiadomości
    > Masz racje - pieczatke i podpis latwo sfalszowac.
    > Ale w sumie lepsze to niz nic - jak ktos chce mnie
    > okrasc to niech wlozy troche trudu a jak uczciwy
    > czlowiek to dowód wplaty posiada.

    Chyba nie rozumiesz.
    Jest uczciwy. Nie chce Cię okraść.
    Dowód wpłaty posiada ("bez dodatków")
    Pieczątka i podpis kosztuje.
    Nie ma powodu by tracić kasę na potwierdzanie
    które i tak musisz dokonać w swoim banku.

    BAH

  • 33. Data: 2004-05-15 06:20:38
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > LOL, przecież to od dawna jest wiadome :))).
    >
    > PS. Spróbuj tak prosto podrobić dokument z Inteligo.

    A dalej tam robią to w PDF-ach?
    "Tak prosto" robi się to Adobe Acrobatem.
    Ściągnij sobie 30-dniowe demo jeżeli chcesz coś "poprawić".
    Jeżeli to uważasz za zabezpieczenie - ROTFL!

    Bogdan B.

  • 34. Data: 2004-05-15 10:49:29
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Radosław Popławski wrote:

    > PS. Spróbuj tak prosto podrobić dokument z Inteligo.

    A jaki problem? Adobe costam do edycji PDFow a w ostatecznosci
    robisz screenshot i jakis edytor do mazania po obrazkach
    zalatwia sprawe.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 35. Data: 2004-05-15 12:44:33
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 15 May 2004 08:20:38 +0200, w <c84cse$mof$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Bogdan
    B." <b...@h...pl> napisał(-a):

    > A dalej tam robią to w PDF-ach?
    > "Tak prosto" robi się to Adobe Acrobatem.
    > Ściągnij sobie 30-dniowe demo jeżeli chcesz coś "poprawić".
    > Jeżeli to uważasz za zabezpieczenie - ROTFL!

    "70% Polaków nie umie czytać ze zrozumieniem..."
    Napisałem -- "tak prosto". Już wiesz, w którym momencie się zgubiłeś?

  • 36. Data: 2004-05-15 13:28:49
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > "70% Polaków nie umie czytać ze zrozumieniem..."
    > Napisałem -- "tak prosto". Już wiesz, w którym momencie się zgubiłeś?

    Radosław Popławski należy widać do większości Polaków ... ;-)
    Pisze przecież: prosto robi się to Acrobatem.
    Chyba że to dla ciebie to jest skomplikowane?

    Bogdan B.

  • 37. Data: 2004-05-15 13:48:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 15 May 2004, Radosław Popławski wrote:

> [...]
    >+ "70% Polaków nie umie czytać ze zrozumieniem..."
    >+ Napisałem -- "tak prosto". Już wiesz, w którym momencie się zgubiłeś?

    Musiałem zostawić całość cytatów bo się pogubiłem: "tak prosto"
    to dla mnie "tak prosto". Wydaje mi się że zbiory poprawia się
    prosto edytorami - czyli PDFy Acrobatem albo jakimś innym wynalazkiem
    który dokładnie do tego słuzy.
    Konieczność "recznego" dociągania poszczegolnych elementów strony
    www "bo save as nie działa" jest rzeczą trudniejszą. Ale ty piszesz
    jakbyś uważał na odwrót !
    Co jest nie tak ??

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 38. Data: 2004-05-15 15:27:22
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Konieczność "recznego" dociągania poszczegolnych elementów strony
    > www "bo save as nie działa" jest rzeczą trudniejszą. Ale ty piszesz
    > jakbyś uważał na odwrót !
    > Co jest nie tak ??

    Teraz piszemy sobie z Radosławem Popławskim na temat wyższości Inteligo nad
    innymi bankami ;-)
    Wg wyżej wymienionego, zaletą Inteligo jest to że wyciągi i potwierdzenia
    dostarcza jako PDF, w przieciwieństwie do innych banków gdzie potwierdzenia
    są formowane jako HTML.
    Na ile zrozumiałem Radosława Popławskiego, to edytować HTML (żeby np.
    "poprawić sumę przelewu") każdy potrafi, a edycja PDFa to wg niego rzecz
    skomplikowana.

    Bogdan B.

  • 39. Data: 2004-05-15 15:49:38
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 15 May 2004 15:28:49 +0200, w <c8563e$sok$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Bogdan
    B." <b...@h...pl> napisał(-a):

    > Radosław Popławski należy widać do większości Polaków ... ;-)
    > Pisze przecież: prosto robi się to Acrobatem.
    > Chyba że to dla ciebie to jest skomplikowane?

    Napisałem celowo "tak prosto", a nie "prosto", żeby było jasne i oczywiste.
    Naprawdę odróżnienie tych dwóch wyrażeń jest takie trudne?? ;)

    Ciężko uznać, że wyedytowanie pliku Notatnikiem jest tak samo proste jak
    ściąganie specjalistycznego programu.

    PS. Pomijam już fakt, że dokumentów Inteligo nie wyedytujesz w tym programie,
    no ale przecież nie może ci to w niczym przeszkadzać ;))).

  • 40. Data: 2004-05-15 16:08:04
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    In pl.soc.prawo.podatki Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:
    > PS. Pomijam już fakt, że dokumentów Inteligo nie wyedytujesz w tym programie,
    > no ale przecież nie może ci to w niczym przeszkadzać ;))).

    Oj, już przestańcie dzielić włosa na czworo - po prostu podrobić
    potwierdzenie mBanku jest łatwo, potwierdzenie Inteligo nieco trudniej, faks
    z pieczątką i podpisem - jeszcze nieco trudniej, a oryginał z pieczątką
    i podpisem - dużo trudniej. Ale i tak wszystko to jest g. warte i jak
    jest cień podejrzenia wobec kontrahenta, to trzeba czekać, aż kasa będzie
    na koncie. Wtedy będzie już baaaardzo trudno kręcić ;)

    P.