  • 21. Data: 2004-05-13 09:46:07
    Temat: Re: Podpis na F-VAT
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    > Taa, a potem np. DHL nie uznaje tego jako dowodu wpłaty należności celnych
    > prosi o pieczątkę banku (której oczywiście z mBanku nie dostanę).
    Nie chcialbym byc nigdy w sytuacji, w ktorej
    musialbym taki druk wykorzystac jako material
    dowodowy. Przeciez mnie wysmieja na grande!!!
    I nie dziwie sie, sam bym w taki druk nie wierzyl.
    Wiem jak latwo go spreparowac - po prostu
    zapisujesz zrodlo tego potwierdzenia, zmieniasz co
    potrzeba (np kwote, odbiorce) i juz gosciowi wciskasz,
    ze wlasnie wplaciles mu 100000 za tego mercedesa,
    kasa dojdzie jutro a ty go chcesz juz teraz bo juz
    wplaciles....
    Echh, fajna historia.

    PawelZ
    -----------

  • 22. Data: 2004-05-14 08:22:19
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 04-05-13 11:46, Użytkownik Bozoo napisał :
> [...]
    > ze wlasnie wplaciles mu 100000 za tego mercedesa,
    > kasa dojdzie jutro a ty go chcesz juz teraz bo juz

    aha, a możesz napisać, w jaki sposób "zapisujesz zrodlo tego
    potwierdzenia" bo mnie (i paru innym osobom) nie udało się tego dokonać?

    andy_nek

    wKF, dowodem nigdy nie jest papierek z/bez pieczątki i dziesiątkami
    podpisów tylko kasa na koncie.

  • 23. Data: 2004-05-14 12:14:58
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    > aha, a możesz napisać, w jaki sposób "zapisujesz zrodlo tego
    > potwierdzenia" bo mnie (i paru innym osobom) nie udało się tego dokonać?

    A probowaliscie prawym i pokaz zrodlo? Otworzy sie w notepadzie to potem
    save ass. Potem sa jeszcze potrzebne 4, moze 5 gifow, to albo je recznie
    dociagasz albo se mozesz print screeny porobic. W ostatecznosci mozesz
    narysowac recznie. Potem w zrodle zmienias zkwote i odbiorce
    i szerzysz bandytyzm.*

    PawelZ
    -----------

    * Opis ten ma charakter WYLACZNIE dydaktyczny
    i nie biore ZADNEJ odpowiedzialnosci za jego wykorzystanie.

  • 24. Data: 2004-05-14 12:22:55
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Bozoo napisał:

> [...]
    > dociagasz albo se mozesz print screeny porobic. W ostatecznosci mozesz
    > narysowac recznie. Potem w zrodle zmienias zkwote i odbiorce

    Weź nie demoralizuj ludzi.
    Dostałam tydzień temu takie potwierdzenie, że pieniądze "juz poszly" a
    nie mam ich na koncie bo pewnie jeszcze "idą".
    A wczoraj przychodzi przelew i jest na inna kwotę (obcięte grosze),
    wysłany z innego konta i w innym dniu niż to wynika z faxowego
    potwierdzenia.

    I krew mnie zalewa. Przedszkole jakieś?
    Przeciez ja i tak zobaczę że przelew wcale nie został wysłany tak jak
    obiecano tylko duzo później, po solidnej awanturze w czasie której
    wszyscy robili urazone miny, co ja chce, przeciez oni zapłacili.

    Maddy wkurzona dziecinnymi zagrywkami dorosłych ludzi

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 25. Data: 2004-05-14 12:37:08
    Od: Maciej Bebenek <m...@U...org>

    Użytkownik Maddy napisał:

> [...]
    > obiecano tylko duzo później, po solidnej awanturze w czasie której
    > wszyscy robili urazone miny, co ja chce, przeciez oni zapłacili.

    Może trzeba opowiedzieć im o stosownym artykule KK dotyczącym
    fałszowania dokumentów?

    M.

  • 26. Data: 2004-05-14 14:08:42
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    > Weź nie demoralizuj ludzi.
    Wybacz, nie taki mialem cel. Po prostu
    'uswiadamiam nieswiadomych', myslacych ze
    jak papier z logiem mBanku czy innego to ok.
    Ja, jak nie mam w lapie papiera, ze steplem
    i z autografem to tak jakby kasy nie bylo
    (nawet jesli kilka dni wczesniej widzialem ja
    na koncie i zdazylem wydac :).

    PawelZ
    -----------

  • 27. Data: 2004-05-14 15:14:25
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 04-05-14 14:14, Użytkownik Bozoo napisał :
> [...]

    > -----------
    >
    > * Opis ten ma charakter WYLACZNIE dydaktyczny
    > i nie biore ZADNEJ odpowiedzialnosci za jego wykorzystanie.

    o, k....a! A ja naiwny myślałem, że się nie da. Prawy klawisz i "zapisz
    stronę jako" i nawet gifów nie musisz osobno ściągać. Właśnie wystawiłem
    dowód, że wpłaciłem na konto telekomunikacji 16.06.2004 coś koło
    23.003,78 zł. Zgroza!!!!

    andy_nek

  • 28. Data: 2004-05-14 15:39:02
    Od: "BAH" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bozoo" <z...@z...eu.org> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ja, jak nie mam w lapie papiera, ze steplem
    > i z autografem to tak jakby kasy nie bylo
    > (nawet jesli kilka dni wczesniej widzialem ja

    Kij ma dwa końce.
    To podpisz oświadczenie, że takiej kasy na koncie nie było.

    Ufność w podpis i pieczątkę, to tylko magia.

    Nikt nie wydaje towaru na podstawie takiego "potwierdzenia"
    ale też nie ma sensu bym np. potwierdzająca zapłątę podatku
    musiał dopłacać "koszty potwierdzania".

    BAH

  • 29. Data: 2004-05-14 16:16:44
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    > Kij ma dwa końce.
    > To podpisz oświadczenie, że takiej kasy na koncie nie było.
    > Ufność w podpis i pieczątkę, to tylko magia.
    Masz racje - pieczatke i podpis latwo sfalszowac.
    Ale w sumie lepsze to niz nic - jak ktos chce mnie
    okrasc to niech wlozy troche trudu a jak uczciwy
    czlowiek to dowód wplaty posiada.

    PawelZ
    -----------

  • 30. Data: 2004-05-14 16:52:51
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> wrote:
> [...]
    > A wczoraj przychodzi przelew i jest na inna kwotę (obcięte grosze),
    > wysłany z innego konta i w innym dniu niż to wynika z faxowego

    Ostatnio ktoś mi wysłał takie potwierdzenie bez podpisu, więc postanowiłem
    zadzwonić do banku i sprawdzić czy taki-a-taki przelew faktycznie wyszedł.
    Pani w banku powiedziała, że owszem, dyspozycja została przyjęta, są środki
    na koncie, ale to mi nie gwarantuje w 100%, że dostanę pieniądze, ponieważ
    dysponent może w ciągu jakiegoś tam czasu _odwołać_ przelew.

    Tak więc nawet oryginalne potwierdzenie jest ch. warte. Dlatego stosuję
    prosty podział:
    - klient zaufany - dostaje na przelew
    - klient nieznany - dostaje towar, gdy kasa jest na koncie lub płaci
    gotówką.

    Nie ma żadnych potwierdzeń.

    P.