  • 11. Data: 2003-01-12 19:02:43
    Temat: Re: Podpis na fakturze VAT POMOCY !!!
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.50.0301112347090.-420801@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl...
    > On Sat, 4 Jan 2003, Karol wrote:
    > [...a ja przeczytałem 02-03-22...]
    >
    > Powoli: w rozporządzeniu jest o nich mowa (§ 35.8). Który przepis
    > uchyla rozporządzenie ?

    Tego, nie neguje. Tylko po co zostawili ten przepis. Chyba przez
    zapomnienie.
    AFAIR to bardzo ciekawa wykladnie w powyzszej sprawie napisal Zubrzycki w
    swoim leksykonie.

    Zeby nie ciagnac watku niepotrzebnie, przypomne tylko swoje stanowisko:

    1. nie widze zadnego zagrozenia dla siebie z faktu posiadania kopii faktury
    bez podpisu odbiorcy (lub upowaznienia)
    2. nie widze zadnego zagrozenia dla siebie z faktu, ze sprzedawca nie
    posiada mojego podpisu (lub upowaznienia) na kopii faktury, ktora wystawil
    dla mnie.
    3. Jako zagrozenia nie uwazam "czepiania sie" kontrolerow.

    Pozdrawiam,
    Karol