  • 1. Data: 2005-06-27 15:47:23
    Temat: Podpisanie RT...
    Od: "Mrqs" <m...@X...pl>

    Witam,

    Dostalem dzis wezwanie do US w charakterze strony w celu podpisania jakiegos
    RT 37 ... Czy ktos moze mi powiedziec co to za zwierze? Bylbym bardzo
    wdzieczny, bo zachodze w glowe co oni moga ode mnie chciec i nic sensownego
    do mi na mysl nie przychodzi. Z gory dziekuje

    Marek

  • 2. Data: 2005-06-27 15:49:58
    Temat: Re: Podpisanie RT...
    Od: "M" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mrqs" <m...@X...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sensownego
    > do mi na mysl nie przychodzi. Z gory dziekuje

    Na pewno Rt a nie Pit?

  • 3. Data: 2005-06-27 15:59:09
    Od: "Mrqs" <m...@X...pl>

    Użytkownik "M" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Na pewno Rt a nie Pit?

    Hmm.... diabli wiedza... napisane jest Rt ale jakby sie uprzec, to moze i
    Pit :( w kazdym razie pomiedzy P(R) a t nie ma nic z kropka :)

    Marek

  • 4. Data: 2005-06-27 16:05:44
    Od: "M" <m...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "M" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hmm.... diabli wiedza... napisane jest Rt ale jakby sie uprzec, to moze i
    > Pit :( w kazdym razie pomiedzy P(R) a t nie ma nic z kropka :)

    Przypomnij sobie czy skladałeś PIT37 i czy go podpisywałeś
    Jeśli to jest RT37 to musisz czekać na inne podpowiedzi, bo ja niestety nie
    wiem co to jest