  • 1. Data: 2005-06-27 15:04:10
    Temat: US zwleka ze zwrotami nadpłaty PIT – komu jeszcze?
    Od: " mtv" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zbieram informację o osobach podobnie potraktowanych jak ja.
    Jakiś czas przed terminem złożyłem zeznanie podatkowe &#8211; ponieważ prowadzę
    działalność gospodarczą, to poszedłem do US, żeby zweryfikować, czy wszystko
    się zgadza (np. wysokość odprowadzonych zaliczek). Poprawiłem zeznanie wg.
    wskazówek pań z rachunkowości i wysłałem pocztą, żeby już nie stać w drugiej
    kolejce.
    A tu tydzień temu dostaje wezwanie, że nie zgadza się wysokość zaliczek. Czyli
    musiałem złożyć korektę. W ten sposób jeszcze raz odsuwa się o termin 3
    miesięczny data wypłacenia zwrotu podatku (a tak zwrot byłby najpóźniej w
    lipcu). Chciałem sprawdzić, czy jest wiele osób potraktowanych jak ja, słowem
    czy US nie znalazł sposobu, żeby w białych rękawiczkach wydłużyć czas zwrotu
    nadpłaty. W moim wypadku odbywa się to kosztem dzieci, bo za te pieniądze
    miały jechać na wakacje.
    Proszę o kontakt, jeśli ktoś został potraktowany podobnie jak ja.