  • 1. Data: 2005-06-27 16:14:49
    Temat: ulga remontowa i odsetkowa....
    Od: "Graham" <z...@p...fm>

    Witam,

    kupuję w tym roku mieszkanie od dewelopera. Finansuję go kredytem na 100%
    wartości. Ten kredyt składa się z kwoty na zakup mieszkania + jego
    wykończenie.
    I teraz ma pytanie. Czy korzystam z obu ulg. Odsetkowej i remontowej? Ktoś
    miał taki przypadek, jak jest to traktowane przez US. Np. szfę wnękowa
    kupuję za pieniądze z kredytu, to odliczam ją podwójnie. Jeżeli mogę wybrać
    jedną drog?, to która jest korzystniejsza?

    Dzieki za wszelkie info.

    pzdfrw

  • 2. Data: 2005-06-28 06:03:54
    Temat: Re: ulga remontowa i odsetkowa....
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Graham" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > kupuję za pieniądze z kredytu, to odliczam ją podwójnie. Jeżeli mogę
    > wybrać jedną drog?, to która jest korzystniejsza?

    W ramach ulgi odsetkowej odliczasz odsetki od kredytu na zakup nowego
    mieszkania a w ramach ulgi remontowej - wydatki na remont mieszkania lub
    domu. Jeśłi jesteś w stanie udowodnić, ze zupełnie nowe mieszkanie wymagało
    remontu - to OK. Oczywiście nie ma podwójnego odliczania. Jeśli coś
    finansujesz kredytem to nie możesz odliczyć tego w ramach ulgi remontowej.
    MB