  • Data: 2008-02-23 11:08:07
    Temat: Pomocy ! PIT 36L + dochod z umowy o dzielo
    Od: "Jurul" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam male pytanie. Jesli mam firme i rozliczam sie podatkiem liniowym PIT
    36L
    oraz dodatkowo udalo mi sie prywatnie zarobic raz na umowe o dzielo to
    powinienem dodatkowo rozliczyc PIT 37. Wszystko oki ale czy przysluguje mi
    wowczas kwota wolna od podatku do tego PIT 37? No bo w PIT 36L nie ma takiej
    kwoty.. Wiec czy rozliczajac 2 PIT otrzymam zwrot podatku?
    Jurek