  • 11. Data: 2002-11-11 15:28:39
    Temat: Re: Pomocy !!! dot. zwrotu VAT
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "mt" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:aqe92k$cgl$1@aquarius.webcorp.pl...
    > Księgowy ma niestety rację. Obecne przepisy nie dją innej możliwości.

    Który artykuł to reguluje? Chcę kupić samochód ciężarowy, a sprzedaję
    zarówno z 0% jak i 22%. Czy w tym wypadku też nie będę mógł odzyskać VAT-u?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 12. Data: 2002-11-11 16:08:16
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik BaLab napisał:
    > Użytkownik "mt" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Który artykuł to reguluje? Chcę kupić samochód ciężarowy, a sprzedaję
    > zarówno z 0% jak i 22%. Czy w tym wypadku też nie będę mógł odzyskać VAT-u?
    Zwrot VATu w przypadku zakupu środka trwałego jest uregulowany odrębnie
    - jest to przypadek szczególny w którym do zwrotu VAT naliczonego nie
    jest konieczne dokonanie sprzedaży ze stawkami nizszymi niz 22% -
    patrz: ustawa o PTU art. 21 szczególnie ust. 3, 4 i 5.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 13. Data: 2002-11-11 16:33:14
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    > jest konieczne dokonanie sprzedaży ze stawkami nizszymi niz 22% -
    > patrz: ustawa o PTU art. 21 szczególnie ust. 3, 4 i 5.

    Dzięki Maddy :). Na Ciebie zawsze moge liczyć :).

    Pozdrawiam,
    BaLab