  • 1. Data: 2004-09-16 07:05:46
    Temat: Potwierdzenie NIP a Sp. z o.o.
    Od: "office..." <c...@p...fm>

    Witam

    Zalozylem Sp. z o.o. Do momnetu zatwierdzenie przez KRS byla to spolka w
    organizacji. Dostalem na nia Regon i NIP. Kiedy otrzymalem postanowienie KRS
    zaktualizowalem Regon (wywalilem z nazwy "w organzacji") Poszedlem
    zaktualizowac NIP czyli zlozylem deklaracje NIP-5 Wniosek o potwierdzenie
    nadania numeru identyfikacji podatkowej. Jednak urzedniczka w skarbowce
    zarzadala oprocz postanowinia jakie otrzymalem z sadu o wpisie do KRS
    jeszcze pelny wypis z KRS. Nie ma takiego dokumnetu i musialbym zwrocic sie
    z tym do sadu. Prosze o podpowiedz czy jej zachcianki sa uzasadnione i jakie
    paragraf o tym mowi.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-16 07:33:27
    Temat: Re: Potwierdzenie NIP a Sp. z o.o.
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "office..." <c...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    sie
    > z tym do sadu. Prosze o podpowiedz czy jej zachcianki sa uzasadnione i

    Paragrafu Ci nie podam, ale postanowienie to jest coś na kształt
    zawiadomienia dla Ciebie o tym, iż sąd dokonał rejestracji spółki.

    W codziennym obrocie posługujesz się odpisem z rejestru KRS (aktualny 3
    m-ce - wydawany przez sąd) - skróconym (30 pln) lub pełnym (60 zł).
    Jak do tej pory, nigdy nie okazywałem postanowienia o dokonaniu wpisu, bo
    pierwszą rzeczą jaką robię po jego otrzymaniu jest uzyskanie odpisu
    skróconego.
    :-)

    co do tego, czy urzędniczka może wymagać odpisu pełnego - nie mogę się
    wypowiadać, ale do tej pory zawsze przyjmowali ode mnie skrócony i było ok.

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński

  • 3. Data: 2004-09-16 07:37:55
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/16/2004 9:05 AM, office... wrote:
> [...]
    > z tym do sadu. Prosze o podpowiedz czy jej zachcianki sa uzasadnione i jakie

    Raczej tego nie przeskoczysz, a o odpis aktualny lub pełny będziesz
    pytany na każdym kroku. Uzyskanie jest proste, bo wypełnia się małą
    karteczkę (formularz wniosku) wnosi opłatę na konto (30 lub 60 zł) i
    czeka 1/2 do 1 h - fizycznie jest to wydruk komputerowy z systemu KRS z
    pieczęciami.

    Pzdr: Catbert